*__Pearl Jam >>> Hungary__*

Comments

• lilingerlilinger Posts: 475
    Srácok! Őszintén??? Nem gondoltam volna...mingyá 200!!!!!

...és most üssetek!
    I am forever grateful to this band for giving us their ALL every single night and offering me such a wonderful gift - MUSIC, music that allows me to feel all that I want to feel, music that makes me strong in times of weakness, music that gives me joy in times of sorrow - SammieBlack
    207!
    I am forever grateful to this band for giving us their ALL every single night and offering me such a wonderful gift - MUSIC, music that allows me to feel all that I want to feel, music that makes me strong in times of weakness, music that gives me joy in times of sorrow - SammieBlack
  • lilinger wrote:
    Srácok! Őszintén??? Nem gondoltam volna...mingyá 200!!!!!

...és most üssetek!

és túlléptünk a bűvös kétszázon... :))))))

én nem vagyok túl hatékony, akiknek én szóltam azok közül kb 2-en írták alá, de ez azt jelenti, hogy amint képes vagyok rájuk nagy hatást gyakorolni, a mostani szám megugrik... :D
    stood at the top of the hill over my town i was found. finding myself used to be hard but now i see the light. this is music.
    és túlléptünk a bűvös kétszázon... :))))))

én nem vagyok túl hatékony, akiknek én szóltam azok közül kb 2-en írták alá, de ez azt jelenti, hogy amint képes vagyok rájuk nagy hatást gyakorolni, a mostani szám megugrik... :D

Nekem 5 van tutiba...egy meg a Hans Castosrp...és büszke is rá! :)
    18:00, Szerda (január 10.), Filmmúzeum
    Album show - Régi idők popzenéje
    Az epizód ismertetése: Inxs, Pearl Jam

Öregszünk-e? :D:D:D
  • lilinger wrote:
    18:00, Szerda (január 10.), Filmmúzeum
    Album show - Régi idők popzenéje
    Az epizód ismertetése: Inxs, Pearl Jam

Öregszünk-e? :D:D:D

!!!!!!!!!!!!!!!!!!

erre nem tudok reagálni :D
    stood at the top of the hill over my town i was found. finding myself used to be hard but now i see the light. this is music.
  • basszus gyerekek, teljesen le lettem oltva a zajlik.hu - n ahova nagy lelkesen beírtam a petíciót... :(
    basszus gyerekek, teljesen le lettem oltva a zajlik.hu - n ahova nagy lelkesen beírtam a petíciót... :(

Mi bajuk?

Jelzem, kezdenek jönni a fake aláírók...
    Ricsard Drága!
    Hova tűnt a petíció? Vagy csak nekem nem jelenik meg??? Aggódom...
  • lilinger wrote:
    Ricsard Drága!
    Hova tűnt a petíció? Vagy csak nekem nem jelenik meg??? Aggódom...

dont fos, ott van az ;) 226
    dont fos, ott van az ;) 226

Jóvanna, megvan az, télleg! ;)

227...DE CSOMÓ FAKE! Sok hülyék! :(
  • RicsardRicsard Posts: 1,943
    Hogy hogy leoltottak??? Mi történt???

És mikor lesz az a műsor, amit korábban említettetek?
    Budapest.Budapest.Arnhem.Antwerpen.Vienna.Madrid.Katowice.Nova_rock.Nijmegen.Rotterdam.Berlin.Dublin.Belfast.London.Venice.Prague.Stockholm.Copenhagen.Vienna.Leeds.Milton_keynes.Padova.Prague.Seattle1.Seattle2.Chicago1.Budapest.Cracow.Vienna..>>>LONDON.BERLIN1.BERLIN2
    Eddie: Dublin & London
    Ricsard wrote:

Milyen műsor? Az Album show? :D
  • Ricsard wrote:

szerda este 6

leoltás: http://www.zajlik.hu/main/forum.php?band=Pearl+Jam&PHPSESSID=b129206e068a4e929d5aeed1df1a376d , de megpróbáltam visszaoltani :)
  • srácok! tudja valaki hol tudnám meglelni a here is to the state of mississippi szövegét..? biztos én vagyok béna de sehol sem találom :(
    srácok! tudja valaki hol tudnám meglelni a here is to the state of mississippi szövegét..? biztos én vagyok béna de sehol sem találom :(

De ez Phil Collins:
    http://www.cowboylyrics.com/lyrics/ochs-phil/heres-to-the-state-of-mississippi-11445.html
  • kösziii! :D persze én is olyan vagyok aki gyorsan feladja, de végül íme: (amennyiben bárkit is érdekel - nemtom én rákattantam erre a számra, ebben a verzióban:))

Here's to the judges of John Roberts
    Who wear the robe of honor in their phony legal fort
    And justices are stranger when the partisans report
    When the court elected the president, it was the beginning of this war.

Oh here's to the land you'vetorn out the heart of
    John Roberts, find yourself another country to be part of.

And here's to the government of Dick Cheney
    With criminals posing as advisors to the crown
    And they hope no one sees the sights
    And that no one hears the sounds
    'Cause the speeches of our president are the ribbons of a clown.

Oh here's to the land you've torn out the heart of
    Dick Cheney, find yourself another country to be part of.

And here's to the churches of Jerry Falwell.
    Or a cross once made of silver, now it's turned to rust
    And the Sunday morning services preaching fear of men in love
    And God only knows, in Heaven they must trust.

Jerry Falwell, find yourself another country to be part of.

And here's to the laws of Alberto Gonzales
    And congress will fasten that in the panic of the day
    The constitution's drowning in an ocean of decay
    And freedom of speech is dangerous I've even heard them say

Gonzales, find yourself another country to be part of.

And here's to the businessmen of George W.
    Who want to change the focus from Halliburton to Enron
    And their profits, like blood money spill out on the White House lawn
    And to keep a hold of power, they're using terror as it come
    While the bombs that fall on children,
    Don't know which side -
    Don't care which side -
    That they're on.

George W., find yourself another country to be part of.
    hű, na ez a dalszöveg az oltás, nem a zajlik.hu!!!
    legnagyobb Bush oltások, amit koncerten élőben is tapasztaltam:

Bushleaguer Hollandiában: rettenetesen jópofa volt!!!!!!!!!!! Leírhatatlan hangzás és látvány:D:D:D

Green Day: az énekes csóka egyenként bemutatta a zenészeket a koncert vége felé, majd végül annyit mondott:
    "Az én nevem pedig...George W. Bush...De hívjatok csak nyugodtan kib***tt seggfejnek!!!" :) Hú, na volt ováció rendesen

Madonna:
    I Love New York c. dal
    eredetileg az a szövegrész van benne:
    "If you don't like my attitude, then you can F-off
    Just go to Texas, isn't that where they golf?
    New York is not for little pussies who scream
    If you can't stand the heat, then get off my street"
    >>
    ugorjunk a római bulira>>
    ott ez már így hangzott el>>
    "If you don't like my attitude, then you can FUUUCK OFFFFF
    Just go to Texas, where you can suck George Bush's dick!!!!!!!!!!!!"
    ...tyű, nagyon ott volt!!!!!!

Radiohead: Hail To The Thieves felirat

R.E.M. koncert>>> kb. 10 dal, ami a mi Bokor W. Gyuri bácsinkról és siserehadáról szól konkrétan:) kapott rendesen ott is!!!!!
    Budapest.Budapest.Arnhem.Antwerpen.Vienna.Madrid.Katowice.Nova_rock.Nijmegen.Rotterdam.Berlin.Dublin.Belfast.London.Venice.Prague.Stockholm.Copenhagen.Vienna.Leeds.Milton_keynes.Padova.Prague.Seattle1.Seattle2.Chicago1.Budapest.Cracow.Vienna..>>>LONDON.BERLIN1.BERLIN2
  • Ricsard wrote:
    Bokor W. Gyuri

:D:D:D LOL LOL LOL :D:D:D
  • Na sziasztok,

Vegre sikerult megoldanom az interntet problemamat, ugyhogy most mar gyarkabban tudok idelatogatni.

Epp most neztem a peticiot es mar 272-nel tartunk. Szerintem biztos meg lesz az az 1000 alairas. Ha veletlenul meg azok pletykak is beigazolodnak, amik itt terjengenek 2007-es E-Europa, meg UK stb. datumokrol, akkor semmi ketsegem, hogy kulfoldi barataink segitsegevel ne tudnank megtolteni egy Nepstadiont vagy BS-t. A PeCsa vagy Kisstadion tuti meglenne.

Remelem jol vagytok, es mindek ok otthon.

Sok puszi,

O.
    Euro 2007: Madrid 09/06 Wembley 18/06, Düsseldorf 21/06, Copenhagen 26/06, Nijmegen 28/06, Werchter 29/06

Astoria 20/04/06
    Reading - 27/08/06
    Vienna - 25/09/06 - the BEST day of my life
  • :D:D:D LOL LOL LOL :D:D:D

lehet ezt meg fokozni...

Bokor Gyaloglo Gyorgy
    Euro 2007: Madrid 09/06 Wembley 18/06, Düsseldorf 21/06, Copenhagen 26/06, Nijmegen 28/06, Werchter 29/06

Astoria 20/04/06
    Reading - 27/08/06
    Vienna - 25/09/06 - the BEST day of my life
    Hát srácok...úgy tűnik, igazam lett...vagy ha nem is, de megjósoltam...

http://forums.pearljam.com/showthread.php?p=4038499#post4038499 :(

De persze :D Mert milyen jó már a kis Sztón meg a kis Májki
    Ellenben:
    http://forums.pearljam.com/showthread.php?p=4038522#post4038522

MOST AKKOR MI VAAAAAAAAAAAAN? :)

NEM BÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍROM IDEGEKKKKKKKKEEEEEEEEEEEL! :)
  • most nézem a petíciós honlapot ...

Kameron Máté
    Áment József
    Mekkrédi Mihály

igazábol LOL, de azért mégis... :o

edit: már felkerült boom gáspár neve is, kíváncsi vagyok stoney-poney milyen névvel tud szerepelni... :D
  • gosszárd szilárd :D
    minden elismerésem
    gosszárd szilárd :D
    minden elismerésem

Naja...Gino a majálison élt azzal a kifejezéssel, hogy "mert sok a köcsög" :D
    most nézem a petíciós honlapot ...

Kameron Máté
    Áment József
    Mekkrédi Mihály

igazábol LOL, de azért mégis... :o

edit: már felkerült boom gáspár neve is, kíváncsi vagyok stoney-poney milyen névvel tud szerepelni... :D

Indexfórumon:

Buckethead válasz | megnéz | könyvjelző 2007.01.06 22:33:11 (11595)
    na, én meg aláírtam a PJ tagjainak nevében [magyarosítva ;) ] , mert ők is azt mondták tavaly hogy szeretnének jönni "next year" , nameg ha jönnek akkor ők is ott lesznek a koncerten =)
  • ManooManoo Posts: 63
    Naja, igen értékelem meg haha, de azért ennél komolyabbnak szántam. REmélem azért nem indul meg a lejtőn és kezd elkomolytalanodni a petició, mert nem volna jó.

Amúgy addig amíg hivatalos bejelentés nem lesz én nem hiszek el semmit tutira! Gondoljunk csak a pár évvel ezelőtti guns koncert meghirdetésre (jó mondjuk aztán volt, csak köszönet nem volt benne)!Nehéz lenne elhinni ezt a két évet egymás után hogy igaz lehet! :)
    Zagreb 09/06
    Katowice 06/07

www.postnobills.hu
    A kezdeti lelkesedés mintha tényleg alábbhagyott volna, de azért mégvan remény!!!!!!!!!
    Próbáljunk koncentrálni azokra, akik őszintén kedvelik a PJ-et, és mondjuk nekik, hogy ők is keresgéljenek az ismerőseik között!!!
    origo, index és egyéb fórumokon is közzé kell tennünk a petíció elérhetőségét!
    Ki vállalja???
    Riasztottam az amerikás magyar csajszikat is, akikkel együtt tomboltunk Belgiumban - ők voltak azok, akik ANNO személyesen kérték Prágában Eddietől, hogy Bp-en játsszák el azt a nagyon ritka dalt, vmi Black Red Yellow-t:) és mit ad isten, a magyar fővárosban csendült föl először a dal, utána nézhettek a hivatalos oldal is megerősíti!!!!!!!! Akiknek ekkora póverjük van, azok akár el is intézhetik nekünk a tutit!!!!!!