PHILLY (Loosely Related to The Philadelphia Phillies)

1250251253255256260

Comments

  • pjhawkspjhawks Posts: 9,736
    Harper smoking the ball right now. Four in a row back in wild card. Keep it going
  • eeriepadaveeeriepadave West Chester, PAPosts: 31,399
    Can the Nationals start losing now? Thank you
    bf959b1f-9b77-457c-baf8-038776f33339_zps8a6a389d.jpg?t=1365722973
    8/28/98- Camden, NJ
    10/31/09- Philly
    5/21/10- NYC
    9/2/12- Philly, PA
    7/19/13- Wrigley
    10/19/13- Brooklyn, NY
    10/21/13- Philly, PA
    10/22/13- Philly, PA
    10/27/13- Baltimore, MD
    Tres Mts.- 3/23/11- Philly
    Eddie Vedder- 6/25/11- Philly
  • Cliffy6745Cliffy6745 Posts: 29,215
    I fucking love these dudes 

     

  • eeriepadaveeeriepadave West Chester, PAPosts: 31,399
    follow the sweep with losing 2 out of the 3 to the padres, good job
    bf959b1f-9b77-457c-baf8-038776f33339_zps8a6a389d.jpg?t=1365722973
    8/28/98- Camden, NJ
    10/31/09- Philly
    5/21/10- NYC
    9/2/12- Philly, PA
    7/19/13- Wrigley
    10/19/13- Brooklyn, NY
    10/21/13- Philly, PA
    10/22/13- Philly, PA
    10/27/13- Baltimore, MD
    Tres Mts.- 3/23/11- Philly
    Eddie Vedder- 6/25/11- Philly
  • The JugglerThe Juggler Behind that bush over there.Posts: 34,705
    I fucking love these dudes 

     

    So.....it's Almost Sunny in the suburbs.
    chinese-happy.jpg
  • Cliffy6745Cliffy6745 Posts: 29,215
    I fucking love these dudes 

     

    So.....it's Almost Sunny in the suburbs.
    ha, yeah, i was thinking that as I watched it.  So that is the pilot they made for Comedy Central that never got picked up.  Also sounds like at least some of them are since done with comedy, so that sucks.
  • Jearlpam0925Jearlpam0925 Deep South PhillyPosts: 11,715
    Always fun to watch your team win because the other team ran themselves off the bases. That was absolutely wonderful.
  • Jearlpam0925Jearlpam0925 Deep South PhillyPosts: 11,715
    @The Juggler  shot in the dark - but what was the name of the old message board back in the day? myowntwohands.com or something like that? Saw that Chadwick guy unfortunately passed and he made me think of that site.
  • The JugglerThe Juggler Behind that bush over there.Posts: 34,705
    @The Juggler  shot in the dark - but what was the name of the old message board back in the day? myowntwohands.com or something like that? Saw that Chadwick guy unfortunately passed and he made me think of that site.
    Oh no! He passed away? That dude was funny as hell. What a shame. 

    I think it was myhoundsbound.com?

    Fuck this sucks
    chinese-happy.jpg
  • Jearlpam0925Jearlpam0925 Deep South PhillyPosts: 11,715
    @The Juggler  shot in the dark - but what was the name of the old message board back in the day? myowntwohands.com or something like that? Saw that Chadwick guy unfortunately passed and he made me think of that site.
    Oh no! He passed away? That dude was funny as hell. What a shame. 

    I think it was myhoundsbound.com?

    Fuck this sucks
    Does suck; guy was funny.

    Yeah, I think you're onto something there - myhandsbound.com? This is going to bother me. There are very few still around from that board. Good times.
  • The JugglerThe Juggler Behind that bush over there.Posts: 34,705
    @The Juggler  shot in the dark - but what was the name of the old message board back in the day? myowntwohands.com or something like that? Saw that Chadwick guy unfortunately passed and he made me think of that site.
    Oh no! He passed away? That dude was funny as hell. What a shame. 

    I think it was myhoundsbound.com?

    Fuck this sucks
    Does suck; guy was funny.

    Yeah, I think you're onto something there - myhandsbound.com? This is going to bother me. There are very few still around from that board. Good times.
    Yeah myhandsbound. Not sure how I spelled hands wrong. 

    That board was all kinds of fun back in the day 
    chinese-happy.jpg
  • pjhawkspjhawks Posts: 9,736
    edited August 22
    Gotta love these four hour American League games. Fuck the dh
  • The JugglerThe Juggler Behind that bush over there.Posts: 34,705
    Boom. 
    chinese-happy.jpg
  • The JugglerThe Juggler Behind that bush over there.Posts: 34,705
    Gotta go 5-1 in these next two series right? 
    chinese-happy.jpg
  • Jearlpam0925Jearlpam0925 Deep South PhillyPosts: 11,715
    Gotta go 5-1 in these next two series right? 
    I mean, yeah, but will that happen? Haha, no. All I want is 4-2.
  • Cliffy6745Cliffy6745 Posts: 29,215
    I have been in Philly for over 13 years and love this city, but dinner en blanc is the absolute worst thing this city has to offer and I am glad I am not friends with anyone who likes that crap.
  • Jearlpam0925Jearlpam0925 Deep South PhillyPosts: 11,715
    I have been in Philly for over 13 years and love this city, but dinner en blanc is the absolute worst thing this city has to offer and I am glad I am not friends with anyone who likes that crap.
    Yup. Wife and kid were waiting in line at Ikea when some lady butted in front of them to buy white chairs. She was wearing white. Fuck those people.
  • The JugglerThe Juggler Behind that bush over there.Posts: 34,705
    Gotta go 5-1 in these next two series right? 
    I mean, yeah, but will that happen? Haha, no. All I want is 4-2.
    The fucking Marlins man....
    chinese-happy.jpg
  • Jearlpam0925Jearlpam0925 Deep South PhillyPosts: 11,715
    Gotta go 5-1 in these next two series right? 
    I mean, yeah, but will that happen? Haha, no. All I want is 4-2.
    The fucking Marlins man....
    I don't know if you mean that as we should beat that minor league team, or you're rhetorically saying it because we always fuck it up against them. If it's the latter you're absolutely right. Every fucking year, man, somehow they are the team screwing us.
  • The JugglerThe Juggler Behind that bush over there.Posts: 34,705
    Gotta go 5-1 in these next two series right? 
    I mean, yeah, but will that happen? Haha, no. All I want is 4-2.
    The fucking Marlins man....
    I don't know if you mean that as we should beat that minor league team, or you're rhetorically saying it because we always fuck it up against them. If it's the latter you're absolutely right. Every fucking year, man, somehow they are the team screwing us.
    The latter. I remember them screwing those early 2000 teams over late in the season. 

    Fuck the Marlins and their two bullshit titles. 
    chinese-happy.jpg
  • Jearlpam0925Jearlpam0925 Deep South PhillyPosts: 11,715
    Gotta go 5-1 in these next two series right? 
    I mean, yeah, but will that happen? Haha, no. All I want is 4-2.
    The fucking Marlins man....
    I don't know if you mean that as we should beat that minor league team, or you're rhetorically saying it because we always fuck it up against them. If it's the latter you're absolutely right. Every fucking year, man, somehow they are the team screwing us.
    The latter. I remember them screwing those early 2000 teams over late in the season. 

    Fuck the Marlins and their two bullshit titles. 
    Yup, those mid-00's teams right before they broke through just couldn't get past the fucking Marlins. And fucking Billy Wagner, unrelated to anything - that Biggio shot still angers me.
  • Ledbetterman10Ledbetterman10 Posts: 11,540
    edited August 23
    I respect those Marlins titles. I like their 1997 win over Cleveland because I've always hated Kenny Lofton for having the nerve to try to break up Jim Abbott's no-hitter with a bunt, and I like the 2003 title because the look on the Yankees' faces (and their fans' faces) when it happened was just priceless. Also, they have just as many World Series titles as the Phillies...and the Phillies had like a 90-year head-start on competing for World Series titles.

    That said, besides those two championship years, they usually suck out loud, and this year is no exception. But somehow, they've been a thorn in the our side as of late. And with how the Mets and Nationals are playing, we really need to sweep these Fish Fucks this weekend. 
    2000: Camden 1, 2003: Philly, State College, Camden 1, MSG 2, Hershey, 2004: Reading, 2005: Philly, 2006: Camden 1, 2, East Rutherford 1, 2007: Lollapalooza, 2008: Camden 1, Washington D.C., MSG 1, 2, 2009: Philly 1, 2, 3, 4, 2010: Bristol, MSG 2, 2011: PJ20 1, 2, 2012: Made In America, 2013: Brooklyn 2, Philly 2, 2014: Denver, 2015: Global Citizen Festival, 2016: Philly 2, Fenway 1, 2018: Fenway 1, 2

    Pearl Jam bootlegs:
    http://wegotshit.blogspot.com
  • The JugglerThe Juggler Behind that bush over there.Posts: 34,705
    Gotta go 5-1 in these next two series right? 
    I mean, yeah, but will that happen? Haha, no. All I want is 4-2.
    The fucking Marlins man....
    I don't know if you mean that as we should beat that minor league team, or you're rhetorically saying it because we always fuck it up against them. If it's the latter you're absolutely right. Every fucking year, man, somehow they are the team screwing us.
    The latter. I remember them screwing those early 2000 teams over late in the season. 

    Fuck the Marlins and their two bullshit titles. 
    Yup, those mid-00's teams right before they broke through just couldn't get past the fucking Marlins. And fucking Billy Wagner, unrelated to anything - that Biggio shot still angers me.
    That was one of the all time greatest HK moments at the end of that inning though. 

    “All of the runs are unearned...but, who cares”
    chinese-happy.jpg
  • Jearlpam0925Jearlpam0925 Deep South PhillyPosts: 11,715
    Bryce cannot have a kid right now. Not allowed.
  • eeriepadaveeeriepadave West Chester, PAPosts: 31,399
    Bryce cannot have a kid right now. Not allowed.
    Rhys need to step up his game. Also the other three NL East teams need to start losing.
    bf959b1f-9b77-457c-baf8-038776f33339_zps8a6a389d.jpg?t=1365722973
    8/28/98- Camden, NJ
    10/31/09- Philly
    5/21/10- NYC
    9/2/12- Philly, PA
    7/19/13- Wrigley
    10/19/13- Brooklyn, NY
    10/21/13- Philly, PA
    10/22/13- Philly, PA
    10/27/13- Baltimore, MD
    Tres Mts.- 3/23/11- Philly
    Eddie Vedder- 6/25/11- Philly
  • Jearlpam0925Jearlpam0925 Deep South PhillyPosts: 11,715
    The fuck is going on with this game right now?
  • Ledbetterman10Ledbetterman10 Posts: 11,540
    See now this is how you handle the Marlins. 
    2000: Camden 1, 2003: Philly, State College, Camden 1, MSG 2, Hershey, 2004: Reading, 2005: Philly, 2006: Camden 1, 2, East Rutherford 1, 2007: Lollapalooza, 2008: Camden 1, Washington D.C., MSG 1, 2, 2009: Philly 1, 2, 3, 4, 2010: Bristol, MSG 2, 2011: PJ20 1, 2, 2012: Made In America, 2013: Brooklyn 2, Philly 2, 2014: Denver, 2015: Global Citizen Festival, 2016: Philly 2, Fenway 1, 2018: Fenway 1, 2

    Pearl Jam bootlegs:
    http://wegotshit.blogspot.com
  • Cliffy6745Cliffy6745 Posts: 29,215
    Bryce cannot have a kid right now. Not allowed.
    Rhys need to step up his game. Also the other three NL East teams need to start losing.
    Well two of them are playing each other and ya’ll need the braves to take care of the metropolitans 
  • Cliffy6745Cliffy6745 Posts: 29,215
    But this is a lot more like the NL east I expected this year, standings and all 
  • Jearlpam0925Jearlpam0925 Deep South PhillyPosts: 11,715
    Excuse me, I mean, the fuck is going on with these absolutely hideous uniforms right now? Where am I?
Sign In or Register to comment.