Batman v Superman: Dawn of Justice

124

Comments

  • polaris_xpolaris_x Posts: 13,556
    suicide squad at 33% on rottentomatoes ... not good for the people in charge of this DC universe ...
  • CROJAM95CROJAM95 Posts: 6,210
    edited August 2016
    polaris_x said:

    suicide squad at 33% on rottentomatoes ... not good for the people in charge of this DC universe ...

    yea its crazy, Lotta people I know didn't like Dark Knight Rises...after Batman V Superman they think it plays a lot better


    I'm still gonna see this one near Boston during downtime from Fenway....I'm kinda bummed if it does suck, the previews were pretty cool

    Justice League & Wonderwoman trailers also good....hope at least they redeem themselves

    98: 9-10 msg1...00: 8-23 JB1, 8-25 JB3, 8-27 Saratoga Springs...03: 4-30 Uniondale, 7-8 MSG1, 7-9 MSG2
    06: 6-3 ER2...08: 6-24 MSG1, 6-25 MSG2, 6-27 Hartford, 6-30Mansfield...EV Solo 8-5 NYC2
    09: 8-23 ChicagoI, 8-24 ChicagoII, 10-6 LA3, 10-7 LA4,10-9 SD,10-30,10-31 Philly...EV Solo 6-11 Philly2
    2010:5-15 Hartford, 5-17 Boston, 5-18 Newark, 5-20 MSG1,5-21 MSG2
    -Salsa Caliente-
  • The JugglerThe Juggler Behind that bush over there.Posts: 34,984
    CROJAM95 said:

    polaris_x said:

    suicide squad at 33% on rottentomatoes ... not good for the people in charge of this DC universe ...

    yea its crazy, Lotta people I know didn't like Dark Knight Rises...after Batman V Superman they think it plays a lot better


    I'm still gonna see this one near Boston during downtime from Fenway....I'm kinda bummed if it does suck, the previews were pretty cool

    Justice League & Wonderwoman trailers also good....hope at least they redeem themselves

    I thought the trailer for Suicide Squad and BvS looked good though (for the most part).


    chinese-happy.jpg
  • Dr. DelightDr. Delight Posts: 11,200
    I dont put any stock into early reviews of comic book movies.
    Im betting Suicide Squad is gonna be a blast.
    And so you see, I have come to doubt
    All that I once held as true
    I stand alone without beliefs
    The only truth I know is you.
  • CROJAM95CROJAM95 Posts: 6,210

    I dont put any stock into early reviews of comic book movies.
    Im betting Suicide Squad is gonna be a blast.

    I have the same feeling....but I did hear they reshot a bunch due to BVS being too dark... wanted to be more comedic

    I thought this being dark was the way to go

    98: 9-10 msg1...00: 8-23 JB1, 8-25 JB3, 8-27 Saratoga Springs...03: 4-30 Uniondale, 7-8 MSG1, 7-9 MSG2
    06: 6-3 ER2...08: 6-24 MSG1, 6-25 MSG2, 6-27 Hartford, 6-30Mansfield...EV Solo 8-5 NYC2
    09: 8-23 ChicagoI, 8-24 ChicagoII, 10-6 LA3, 10-7 LA4,10-9 SD,10-30,10-31 Philly...EV Solo 6-11 Philly2
    2010:5-15 Hartford, 5-17 Boston, 5-18 Newark, 5-20 MSG1,5-21 MSG2
    -Salsa Caliente-
  • Ray J. T.Ray J. T. Posts: 3,593

    I dont put any stock into early reviews of comic book movies.
    Im betting Suicide Squad is gonna be a blast.

    Same here. Reviews with these are always hit or miss.
  • Dr. DelightDr. Delight Posts: 11,200
    For what its worth, its rocking a 8.2 on imdb right now. I would expect it to fall around 6.5/7.5 when all is settled unless it really is mediocre to awful.
    And so you see, I have come to doubt
    All that I once held as true
    I stand alone without beliefs
    The only truth I know is you.
  • PoncierPoncier Posts: 10,140
    CROJAM95 said:

    I dont put any stock into early reviews of comic book movies.
    Im betting Suicide Squad is gonna be a blast.

    I have the same feeling....but I did hear they reshot a bunch due to BVS being too dark... wanted to be more comedic

    I thought this being dark was the way to go

    CROJAM95 said:

    I dont put any stock into early reviews of comic book movies.
    Im betting Suicide Squad is gonna be a blast.

    I have the same feeling....but I did hear they reshot a bunch due to BVS being too dark... wanted to be more comedic

    I thought this being dark was the way to go

    Yeah I was expecting/hoping for an R rating based off of the initial trailer etc. Kind of disappointed that it ended up PG-13, though I can take my kid now.
    This weekend we rock Portland
  • Green CircleGreen Circle Posts: 5,155
    A couple of things I had issue with, the length of time to see ANY action...sweet Jesus could they drag on that story anymore??
    And if you didn't catch it...what with Batman hiding whilst Wonder Woman and Superman are kicking ass against Armageddon??
    AND..Full on Hatred, HATRED between Bat and Supe and then the name Martha makes the world all better? C'mon how about fighting toward a common goal, just agreeing to work together, hey look we're both wearing cool costumes let's form a team?? No "MARTHA!!!!!"
    ok lets kick some ass!! yeah no.
    "...And I fight back in my mind. Never lets me be right.
    I got memories. I got shit so much it don't show."
  • igotid88igotid88 Posts: 17,224
    Ben Affleck will not direct The Batman
    I miss igotid88
  • catefrancescatefrances Posts: 29,003
    SPOILER ALERT!!!!







    im still dealing with the whole superman is dead bullshit... i saw him dead... but how can that be??? hes SUPERMAN FFS. :/
    hear my name
    take a good look
    this could be the day
    hold my hand
    lie beside me
    i just need to say
  • Jason PJason P Posts: 18,209
    Watched Suicide Squad last night. I thought it was good, but there were a few "wait, what?" moments with the plot that I had to look up on the internet to find out what they hell just happened, like when they find Waller from out of nowhere and then she ices her crew.
  • Jason PJason P Posts: 18,209
    Also, I have no idea how Suicide Squad got a PG-13 rating other then some Warner Bros. executive sliding a bag of money under the table to the ratings board.
  • PoncierPoncier Posts: 10,140
    Yeah Suicide Squad was a bit disjointed, but I still got a kick out of most of it. And Margot Robbie was smokin' hot.
    I liked Leto's Joker, hope he gets to reprise the role in The Batman.
    This weekend we rock Portland
  • igotid88igotid88 Posts: 17,224

    SPOILER ALERT!!!!







    im still dealing with the whole superman is dead bullshit... i saw him dead... but how can that be??? hes SUPERMAN FFS. :/

    he'll be back
    I miss igotid88
  • catefrancescatefrances Posts: 29,003
    igotid88 said:

    SPOILER ALERT!!!!







    im still dealing with the whole superman is dead bullshit... i saw him dead... but how can that be??? hes SUPERMAN FFS. :/

    he'll be back
    oh i dont doubt it... cant wait to see how they explain it. lol
    hear my name
    take a good look
    this could be the day
    hold my hand
    lie beside me
    i just need to say
  • The JugglerThe Juggler Behind that bush over there.Posts: 34,984

    igotid88 said:

    SPOILER ALERT!!!!







    im still dealing with the whole superman is dead bullshit... i saw him dead... but how can that be??? hes SUPERMAN FFS. :/

    he'll be back
    oh i dont doubt it... cant wait to see how they explain it. lol
    No, he's dead. There will be no more Superman going forward. He's dead.
    chinese-happy.jpg
  • PoncierPoncier Posts: 10,140

    igotid88 said:

    SPOILER ALERT!!!!







    im still dealing with the whole superman is dead bullshit... i saw him dead... but how can that be??? hes SUPERMAN FFS. :/

    he'll be back
    oh i dont doubt it... cant wait to see how they explain it. lol
    No, he's dead. There will be no more Superman going forward. He's dead.
    This weekend we rock Portland
  • polaris_xpolaris_x Posts: 13,556

    igotid88 said:

    SPOILER ALERT!!!!







    im still dealing with the whole superman is dead bullshit... i saw him dead... but how can that be??? hes SUPERMAN FFS. :/

    he'll be back
    oh i dont doubt it... cant wait to see how they explain it. lol
    No, he's dead. There will be no more Superman going forward. He's dead.
    assume you're joking ...

    they aren't gonna make a justice league movie without superman ... plus, he's already listed in the credits of the movie ...
  • Jason PJason P Posts: 18,209
    There are going to bring him back via this Beerfest plot line ...

  • RygarRygar Posts: 8,536
    polaris_x said:

    igotid88 said:

    SPOILER ALERT!!!!







    im still dealing with the whole superman is dead bullshit... i saw him dead... but how can that be??? hes SUPERMAN FFS. :/

    he'll be back
    oh i dont doubt it... cant wait to see how they explain it. lol
    No, he's dead. There will be no more Superman going forward. He's dead.
    assume you're joking ...

    they aren't gonna make a justice league movie without superman ... plus, he's already listed in the credits of the movie ...
    Of course they're joking, he was already alive at the end of BvS!
  • PoncierPoncier Posts: 10,140
    polaris_x said:

    igotid88 said:

    SPOILER ALERT!!!!







    im still dealing with the whole superman is dead bullshit... i saw him dead... but how can that be??? hes SUPERMAN FFS. :/

    he'll be back
    oh i dont doubt it... cant wait to see how they explain it. lol
    No, he's dead. There will be no more Superman going forward. He's dead.
    assume you're joking ...

    they aren't gonna make a justice league movie without superman ... plus, he's already listed in the credits of the movie ...
    He could be there in flashback form only.

    This weekend we rock Portland
  • The JugglerThe Juggler Behind that bush over there.Posts: 34,984
    polaris_x said:

    igotid88 said:

    SPOILER ALERT!!!!







    im still dealing with the whole superman is dead bullshit... i saw him dead... but how can that be??? hes SUPERMAN FFS. :/

    he'll be back
    oh i dont doubt it... cant wait to see how they explain it. lol
    No, he's dead. There will be no more Superman going forward. He's dead.
    assume you're joking ...

    they aren't gonna make a justice league movie without superman ... plus, he's already listed in the credits of the movie ...
    Dude. Superman is D.E.A.D.

    You cannot come back from the dead like in some movie. He is DEAD. We all witnessed the funeral. End of discussion.

    The franchise will get along fine without him.
    chinese-happy.jpg
  • catefrancescatefrances Posts: 29,003
    polaris_x said:

    igotid88 said:

    SPOILER ALERT!!!!







    im still dealing with the whole superman is dead bullshit... i saw him dead... but how can that be??? hes SUPERMAN FFS. :/

    he'll be back
    oh i dont doubt it... cant wait to see how they explain it. lol
    No, he's dead. There will be no more Superman going forward. He's dead.
    assume you're joking ...

    they aren't gonna make a justice league movie without superman ... plus, he's already listed in the credits of the movie ...

    DISNEY owns the avengers... if disney want superman alive, they will resurrect that alien man.... just like in jurassic park... nature(or disney in this case)... will find a way.

    hear my name
    take a good look
    this could be the day
    hold my hand
    lie beside me
    i just need to say
  • PoncierPoncier Posts: 10,140

    polaris_x said:

    igotid88 said:

    SPOILER ALERT!!!!







    im still dealing with the whole superman is dead bullshit... i saw him dead... but how can that be??? hes SUPERMAN FFS. :/

    he'll be back
    oh i dont doubt it... cant wait to see how they explain it. lol
    No, he's dead. There will be no more Superman going forward. He's dead.
    assume you're joking ...

    they aren't gonna make a justice league movie without superman ... plus, he's already listed in the credits of the movie ...

    DISNEY owns the avengers... if disney want superman alive, they will resurrect that alien man.... just like in jurassic park... nature(or disney in this case)... will find a way.

    Avengers = Marvel
    Justice League (Superman) = DC
    This weekend we rock Portland
  • catefrancescatefrances Posts: 29,003
    edited February 2017
    Poncier said:

    polaris_x said:

    igotid88 said:

    SPOILER ALERT!!!!







    im still dealing with the whole superman is dead bullshit... i saw him dead... but how can that be??? hes SUPERMAN FFS. :/

    he'll be back
    oh i dont doubt it... cant wait to see how they explain it. lol
    No, he's dead. There will be no more Superman going forward. He's dead.
    assume you're joking ...

    they aren't gonna make a justice league movie without superman ... plus, he's already listed in the credits of the movie ...

    DISNEY owns the avengers... if disney want superman alive, they will resurrect that alien man.... just like in jurassic park... nature(or disney in this case)... will find a way.

    Avengers = Marvel
    Justice League (Superman) = DC
    ouch... what a rookie mistake.... lol
    Post edited by catefrances on
    hear my name
    take a good look
    this could be the day
    hold my hand
    lie beside me
    i just need to say
  • polaris_xpolaris_x Posts: 13,556

    polaris_x said:

    igotid88 said:

    SPOILER ALERT!!!!







    im still dealing with the whole superman is dead bullshit... i saw him dead... but how can that be??? hes SUPERMAN FFS. :/

    he'll be back
    oh i dont doubt it... cant wait to see how they explain it. lol
    No, he's dead. There will be no more Superman going forward. He's dead.
    assume you're joking ...

    they aren't gonna make a justice league movie without superman ... plus, he's already listed in the credits of the movie ...
    Dude. Superman is D.E.A.D.

    You cannot come back from the dead like in some movie. He is DEAD. We all witnessed the funeral. End of discussion.

    The franchise will get along fine without him.
    dude ... there is no justice league without superman ... only complete fools would take the best character out of a storyline ...

    henry cavill has been posting on his instagram from the set ... new superman suit is black ...
  • Dr. DelightDr. Delight Posts: 11,200
    polaris_x said:

    polaris_x said:

    igotid88 said:

    SPOILER ALERT!!!!







    im still dealing with the whole superman is dead bullshit... i saw him dead... but how can that be??? hes SUPERMAN FFS. :/

    he'll be back
    oh i dont doubt it... cant wait to see how they explain it. lol
    No, he's dead. There will be no more Superman going forward. He's dead.
    assume you're joking ...

    they aren't gonna make a justice league movie without superman ... plus, he's already listed in the credits of the movie ...
    Dude. Superman is D.E.A.D.

    You cannot come back from the dead like in some movie. He is DEAD. We all witnessed the funeral. End of discussion.

    The franchise will get along fine without him.
    dude ... there is no justice league without superman ... only complete fools would take the best character out of a storyline ...

    henry cavill has been posting on his instagram from the set ... new superman suit is black ...
    You cannot clearly tell when you're being trolled....
    And so you see, I have come to doubt
    All that I once held as true
    I stand alone without beliefs
    The only truth I know is you.
  • polaris_xpolaris_x Posts: 13,556

    polaris_x said:

    polaris_x said:

    igotid88 said:

    SPOILER ALERT!!!!







    im still dealing with the whole superman is dead bullshit... i saw him dead... but how can that be??? hes SUPERMAN FFS. :/

    he'll be back
    oh i dont doubt it... cant wait to see how they explain it. lol
    No, he's dead. There will be no more Superman going forward. He's dead.
    assume you're joking ...

    they aren't gonna make a justice league movie without superman ... plus, he's already listed in the credits of the movie ...
    Dude. Superman is D.E.A.D.

    You cannot come back from the dead like in some movie. He is DEAD. We all witnessed the funeral. End of discussion.

    The franchise will get along fine without him.
    dude ... there is no justice league without superman ... only complete fools would take the best character out of a storyline ...

    henry cavill has been posting on his instagram from the set ... new superman suit is black ...
    You cannot clearly tell when you're being trolled....
    i guess not
  • catefrancescatefrances Posts: 29,003
    has anyone read the comic book RED SON? its a what if baby superman crashed in russia istead of the US...
    hear my name
    take a good look
    this could be the day
    hold my hand
    lie beside me
    i just need to say
Sign In or Register to comment.