Options

What was the last movie you watched?

1400401403405406471

Comments

  • Options
    PapPap Aspra Spitia, Greece Posts: 28,262
    Encardia: The Dancing Stone (2012)
    Athens 2006 / Milton Keynes 2014 / London 1&2 2022 / Seattle 1 2024 / Dublin 2024 / Manchester 2024 / London 2024
  • Options
    mfc2006mfc2006 HTOWN Posts: 37,385
    Raymond & Ray

    Good movie on Apple
    I LOVE MUSIC.
    www.cluthelee.com
    www.cluthe.com
  • Options
    JojoRiceJojoRice Kennesaw, GA Posts: 3,928
    American Psycho.  Been about 10 years since I last watched it.  Great movie. 
    "I got memories, I got shit"

    ISO 2016 Greenville shirt. Size medium. PM me if you have one for sale/trade.
  • Options
    PapPap Aspra Spitia, Greece Posts: 28,262
    The Last Note (2017)
    Athens 2006 / Milton Keynes 2014 / London 1&2 2022 / Seattle 1 2024 / Dublin 2024 / Manchester 2024 / London 2024
  • Options
    23scidoo23scidoo Thessaloniki,Greece Posts: 18,499
    Maigret 2022 - IMDb
    Athens 2006. Dusseldorf 2007. Berlin 2009. Venice 2010. Amsterdam 1 2012. Amsterdam 1+2 2014. Buenos Aires 2015.
    Prague Krakow Berlin 2018. Berlin 2022
    EV, Taormina 1+2 2017.

    I wish i was the souvenir you kept your house key on..
  • Options
    LoujoeLoujoe Posts: 7,783
    Krampus. Was really good. Didn't expect much. 
  • Options
    goldrushgoldrush everybody knows this is nowhere Posts: 7,277
    The original Ghostbusters. It was the first time my son had seen it (he’s 8 years old).

    He wasn’t that impressed… my heart broke a little…
    “Do not postpone happiness”
    (Jeff Tweedy, Sydney 2007)

    “Put yer good money on the sunrise”
    (Tim Rogers)
  • Options
    eeriepadaveeeriepadave West Chester, PA Posts: 40,872
    goldrush said:
    The original Ghostbusters. It was the first time my son had seen it (he’s 8 years old).

    He wasn’t that impressed… my heart broke a little…



    bf959b1f-9b77-457c-baf8-038776f33339_zps8a6a389d.jpg?t=1365722973
    8/28/98- Camden, NJ
    10/31/09- Philly
    5/21/10- NYC
    9/2/12- Philly, PA
    7/19/13- Wrigley
    10/19/13- Brooklyn, NY
    10/21/13- Philly, PA
    10/22/13- Philly, PA
    10/27/13- Baltimore, MD
    Tres Mts.- 3/23/11- Philly
    Eddie Vedder- 6/25/11- Philly
  • Options
    CarryTheZeroCarryTheZero Posts: 2,133
    The Woman King, solid
    Halloween Ends (ugh)
  • Options
    PapPap Aspra Spitia, Greece Posts: 28,262
    Blonde (2022)
    Athens 2006 / Milton Keynes 2014 / London 1&2 2022 / Seattle 1 2024 / Dublin 2024 / Manchester 2024 / London 2024
  • Options
    23scidoo23scidoo Thessaloniki,Greece Posts: 18,499
    Prime Video Three Thousand Years of Longing
    Athens 2006. Dusseldorf 2007. Berlin 2009. Venice 2010. Amsterdam 1 2012. Amsterdam 1+2 2014. Buenos Aires 2015.
    Prague Krakow Berlin 2018. Berlin 2022
    EV, Taormina 1+2 2017.

    I wish i was the souvenir you kept your house key on..
  • Options
    ikiTikiT USA Posts: 11,007
    because of Halloween...
    I ain't gonna lie, I did feel kinda victimized throughout the whole thing. 1983, indeed.

    Bristow 05132010 to Amsterdam 2 06132018
  • Options
    CROJAM95CROJAM95 Posts: 9,145
    ikiT said:
    because of Halloween...
    I ain't gonna lie, I did feel kinda victimized throughout the whole thing. 1983, indeed.

    i grew up a few towns away, use to go there around Halloween as a teen
  • Options
    HughFreakingDillonHughFreakingDillon Winnipeg Posts: 35,832
    Shaun of the Dead. blech. 
    Flight Risk out NOW!

    www.headstonesband.com




  • Options
    23scidoo23scidoo Thessaloniki,Greece Posts: 18,499
    Nope 2022 - IMDb
    Athens 2006. Dusseldorf 2007. Berlin 2009. Venice 2010. Amsterdam 1 2012. Amsterdam 1+2 2014. Buenos Aires 2015.
    Prague Krakow Berlin 2018. Berlin 2022
    EV, Taormina 1+2 2017.

    I wish i was the souvenir you kept your house key on..
  • Options
    Gern BlanstenGern Blansten Your Mom's Posts: 17,960
    Barbarian...another flick that starts off ok then just gets stupid
    Remember the Thomas Nine !! (10/02/2018)

    1998: Noblesville; 2003: Noblesville; 2009: EV Nashville, Chicago, Chicago
    2010: St Louis, Columbus, Noblesville; 2011: EV Chicago, East Troy, East Troy
    2013: London ON, Chicago; 2014: Cincy, St Louis, Moline (NO CODE)
    2016: Lexington, Wrigley #1; 2018: Wrigley, Wrigley, Boston, Boston
    2020: Oakland, Oakland:  2021: EV Ohana, Ohana, Ohana, Ohana
    2022: Oakland, Oakland, Nashville, Louisville; 2023: Chicago, Chicago, Noblesville
  • Options
    HughFreakingDillonHughFreakingDillon Winnipeg Posts: 35,832
    Barbarian...another flick that starts off ok then just gets stupid
    shit. just added that to my list cuz i heard/read good things. 
    Flight Risk out NOW!

    www.headstonesband.com




  • Options
    Gern BlanstenGern Blansten Your Mom's Posts: 17,960
    Barbarian...another flick that starts off ok then just gets stupid
    shit. just added that to my list cuz i heard/read good things. 
    Don't let me discourage you...maybe I'm nuts
    Remember the Thomas Nine !! (10/02/2018)

    1998: Noblesville; 2003: Noblesville; 2009: EV Nashville, Chicago, Chicago
    2010: St Louis, Columbus, Noblesville; 2011: EV Chicago, East Troy, East Troy
    2013: London ON, Chicago; 2014: Cincy, St Louis, Moline (NO CODE)
    2016: Lexington, Wrigley #1; 2018: Wrigley, Wrigley, Boston, Boston
    2020: Oakland, Oakland:  2021: EV Ohana, Ohana, Ohana, Ohana
    2022: Oakland, Oakland, Nashville, Louisville; 2023: Chicago, Chicago, Noblesville
  • Options
    23scidoo23scidoo Thessaloniki,Greece Posts: 18,499
    Barbarian...another flick that starts off ok then just gets stupid
    shit. just added that to my list cuz i heard/read good things. 
    Don't let me discourage you...maybe I'm nuts
    You are not..starts very well, but..
    Athens 2006. Dusseldorf 2007. Berlin 2009. Venice 2010. Amsterdam 1 2012. Amsterdam 1+2 2014. Buenos Aires 2015.
    Prague Krakow Berlin 2018. Berlin 2022
    EV, Taormina 1+2 2017.

    I wish i was the souvenir you kept your house key on..
  • Options
    Gern BlanstenGern Blansten Your Mom's Posts: 17,960
    23scidoo said:
    Barbarian...another flick that starts off ok then just gets stupid
    shit. just added that to my list cuz i heard/read good things. 
    Don't let me discourage you...maybe I'm nuts
    You are not..starts very well, but..
    that boobie thing was creeping me out the most
    Remember the Thomas Nine !! (10/02/2018)

    1998: Noblesville; 2003: Noblesville; 2009: EV Nashville, Chicago, Chicago
    2010: St Louis, Columbus, Noblesville; 2011: EV Chicago, East Troy, East Troy
    2013: London ON, Chicago; 2014: Cincy, St Louis, Moline (NO CODE)
    2016: Lexington, Wrigley #1; 2018: Wrigley, Wrigley, Boston, Boston
    2020: Oakland, Oakland:  2021: EV Ohana, Ohana, Ohana, Ohana
    2022: Oakland, Oakland, Nashville, Louisville; 2023: Chicago, Chicago, Noblesville
  • Options
    23scidoo23scidoo Thessaloniki,Greece Posts: 18,499
    23scidoo said:
    Barbarian...another flick that starts off ok then just gets stupid
    shit. just added that to my list cuz i heard/read good things. 
    Don't let me discourage you...maybe I'm nuts
    You are not..starts very well, but..
    that boobie thing was creeping me out the most
    lol..
    Athens 2006. Dusseldorf 2007. Berlin 2009. Venice 2010. Amsterdam 1 2012. Amsterdam 1+2 2014. Buenos Aires 2015.
    Prague Krakow Berlin 2018. Berlin 2022
    EV, Taormina 1+2 2017.

    I wish i was the souvenir you kept your house key on..
  • Options
    HughFreakingDillonHughFreakingDillon Winnipeg Posts: 35,832
    well now I have to know what that's about. lol
    Flight Risk out NOW!

    www.headstonesband.com




  • Options
    Gern BlanstenGern Blansten Your Mom's Posts: 17,960
    well now I have to know what that's about. lol
    yeah...I hope you like it
    Remember the Thomas Nine !! (10/02/2018)

    1998: Noblesville; 2003: Noblesville; 2009: EV Nashville, Chicago, Chicago
    2010: St Louis, Columbus, Noblesville; 2011: EV Chicago, East Troy, East Troy
    2013: London ON, Chicago; 2014: Cincy, St Louis, Moline (NO CODE)
    2016: Lexington, Wrigley #1; 2018: Wrigley, Wrigley, Boston, Boston
    2020: Oakland, Oakland:  2021: EV Ohana, Ohana, Ohana, Ohana
    2022: Oakland, Oakland, Nashville, Louisville; 2023: Chicago, Chicago, Noblesville
  • Options
    PapPap Aspra Spitia, Greece Posts: 28,262
    Coco (2017)
    Athens 2006 / Milton Keynes 2014 / London 1&2 2022 / Seattle 1 2024 / Dublin 2024 / Manchester 2024 / London 2024
  • Options
    nicknyr15nicknyr15 Posts: 7,759
    So I guess I’m the only one who watched Terrifier 2 on Halloween? 
  • Options
    CROJAM95CROJAM95 Posts: 9,145
    nicknyr15 said:
    So I guess I’m the only one who watched Terrifier 2 on Halloween? 
    u & Richard Christy
  • Options
    PJ_SoulPJ_Soul Vancouver, BC Posts: 49,533
    edited November 2022
    23scidoo said:
    Barbarian...another flick that starts off ok then just gets stupid
    shit. just added that to my list cuz i heard/read good things. 
    Don't let me discourage you...maybe I'm nuts
    You are not..starts very well, but..
    that boobie thing was creeping me out the most
    I was well entertained by the whole movie. My friend and I watched it a bit drunk though. I'm not sure what the sober experience is like, lol.

    With all its sham, drudgery, and broken dreams, it is still a beautiful world. Be careful. Strive to be happy. ~ Desiderata
  • Options
    Spiritual_ChaosSpiritual_Chaos Posts: 28,979
    edited November 2022
    3 out of 5




    2 out of 5




    4 out of 5




    1 out of 5




    1 out of 5




    3 out of 5





    2 or 3 out of 5




    4 or 5 out of 5




    2 out of 5


    Post edited by Spiritual_Chaos on
    "Mostly I think that people react sensitively because they know you’ve got a point"
  • Options
    23scidoo23scidoo Thessaloniki,Greece Posts: 18,499
    edited November 2022
    3 out of 5




    2 out of 5




    4 out of 5




    1 out of 5




    1 out of 5




    3 out of 5





    2 or 3 out of 5




    4 or 5 out of 5




    2 out of 5


    2 on 5 on The man who knew too much ??.. blasphemy..

    Post edited by 23scidoo on
    Athens 2006. Dusseldorf 2007. Berlin 2009. Venice 2010. Amsterdam 1 2012. Amsterdam 1+2 2014. Buenos Aires 2015.
    Prague Krakow Berlin 2018. Berlin 2022
    EV, Taormina 1+2 2017.

    I wish i was the souvenir you kept your house key on..
  • Options
    Spiritual_ChaosSpiritual_Chaos Posts: 28,979
    edited November 2022
    23scidoo said:
    3 out of 5




    2 out of 5




    4 out of 5




    1 out of 5




    1 out of 5




    3 out of 5





    2 or 3 out of 5




    4 or 5 out of 5




    2 out of 5


    2 on 5 on The man who knew too much ??.. blasphemy..

    The most unsympathetic lead character in cinema. James Stewart; having no problems forcibly drugging his wife, killing her career as a singer, pushing her to the side "when the men are talking" and putting down the culture and customs of the Country they are visiting in all of his white westerness - is on the search for the most charmless boy in cinema (and man...the boy and his mother's obnoxious singing), while also trying to stop the plot to kill a political character that means nothing in the film or to me as a viewer. 

    Yuck. 

    Give me Dial M for Murder any day.
    "Mostly I think that people react sensitively because they know you’ve got a point"
Sign In or Register to comment.