Auto-Save Draft feature temporarily disabled. Please be sure you manually save your post by selecting "Save Draft" if you have that need.

What was the last movie you watched?

1332333335337338355

Comments

  • Pap said:
    Pap said:
    Borat Subsequent Moviefilm (2020)
    Hilarious! :rofl:
    You liked this?  I thought it was awful.  It was actually a movie and not so much of him getting his ass in trouble and not breaking character which he did at that convention and was surprised by.
    To be honest, not so much as the first one, but it was a good laugh.
    23scidoo said:
    Pap said:
    Pap said:
    Borat Subsequent Moviefilm (2020)
    Hilarious! :rofl:
    You liked this?  I thought it was awful.  It was actually a movie and not so much of him getting his ass in trouble and not breaking character which he did at that convention and was surprised by.
    To be honest, not so much as the first one, but it was a good laugh.
    The first hour is good..
    meh
  • PapPap Aspra Spitia, GreecePosts: 24,213
    edited December 2020
    The Polar Express (2004)

    It was the first time I ever watched it.  Loved it! 
    Amazing movie! I must have watched it over 10 times by now... :blush:
    Ooh, yeah! All right!
    Were [Pearl] jammin
    I wanna [Pearl] jam it wid you.
    Were [Pearl] jammin, [Pearl] jammin
    And I hope you like [Pearl] jammin too.

    Sep 30, 2006 - OAKA Sports Hall - Athens, Greece
    Jul 11, 2014 - Milton Keynes Bowl - Milton Keynes, UK
  • goldrushgoldrush everybody knows this is nowherePosts: 5,341
    "When Santa squeezes his fat white ass down that chimney tonight, he's gonna find the jolliest bunch of assholes this side of the nuthouse!"


    “Do not postpone happiness”
    (Jeff Tweedy, Sydney 2007)

    “Put yer good money on the sunrise”
    (Tim Rogers)
  • 23scidoo23scidoo Thessaloniki,GreecePosts: 15,249
    Pap said:
    Pap said:
    Borat Subsequent Moviefilm (2020)
    Hilarious! :rofl:
    You liked this?  I thought it was awful.  It was actually a movie and not so much of him getting his ass in trouble and not breaking character which he did at that convention and was surprised by.
    To be honest, not so much as the first one, but it was a good laugh.
    23scidoo said:
    Pap said:
    Pap said:
    Borat Subsequent Moviefilm (2020)
    Hilarious! :rofl:
    You liked this?  I thought it was awful.  It was actually a movie and not so much of him getting his ass in trouble and not breaking character which he did at that convention and was surprised by.
    To be honest, not so much as the first one, but it was a good laugh.
    The first hour is good..
    meh
    For us, from Europe, it's so funny to watch your people be so stupid..
    no offence yeah??
    Athens 2006. Dusseldorf 2007. Berlin 2009. Venice 2010. Amsterdam 1 2012. Amsterdam 1+2 2014. Buenos Aires 2015.
    Prague Krakow Berlin 2018.
    EV, Taormina 1+2 2017.
  • 23scidoo said:
    Pap said:
    Pap said:
    Borat Subsequent Moviefilm (2020)
    Hilarious! :rofl:
    You liked this?  I thought it was awful.  It was actually a movie and not so much of him getting his ass in trouble and not breaking character which he did at that convention and was surprised by.
    To be honest, not so much as the first one, but it was a good laugh.
    23scidoo said:
    Pap said:
    Pap said:
    Borat Subsequent Moviefilm (2020)
    Hilarious! :rofl:
    You liked this?  I thought it was awful.  It was actually a movie and not so much of him getting his ass in trouble and not breaking character which he did at that convention and was surprised by.
    To be honest, not so much as the first one, but it was a good laugh.
    The first hour is good..
    meh
    For us, from Europe, it's so funny to watch your people be so stupid..
    no offence yeah??
    We laugh at stupid things too I mean c'mon youre from Greece!  No offense, lol.

    In all seriousness it wasn't as far out as I would have hoped.  He looked like he was reserved in this one.
  • JojoRiceJojoRice Kennesaw, GAPosts: 1,943
    Crimson Tide
    "I got memories, I got shit"
  • 23scidoo23scidoo Thessaloniki,GreecePosts: 15,249
    High Noon 1952 - IMDb
    Athens 2006. Dusseldorf 2007. Berlin 2009. Venice 2010. Amsterdam 1 2012. Amsterdam 1+2 2014. Buenos Aires 2015.
    Prague Krakow Berlin 2018.
    EV, Taormina 1+2 2017.
  • PapPap Aspra Spitia, GreecePosts: 24,213
    A Christmas Gift From Bob (2020)
    Ooh, yeah! All right!
    Were [Pearl] jammin
    I wanna [Pearl] jam it wid you.
    Were [Pearl] jammin, [Pearl] jammin
    And I hope you like [Pearl] jammin too.

    Sep 30, 2006 - OAKA Sports Hall - Athens, Greece
    Jul 11, 2014 - Milton Keynes Bowl - Milton Keynes, UK
  • dankinddankind I am not your foot. Posts: 17,438
    Prediction: Whatever title I write next in this thread will suck.

    (It's my daughter's pick for Fredagsmys tonight.) :weary:
    I SAW PEARL JAM
  • tishtish taking the looooooong way,...Posts: 3,393
    edited December 2020
    ^ Yeah, I was late to that one, too. Its a goodie. Watching the Grinch.  "My emergency stash of who hash." Hee hee.
    Post edited by tish on
  • dankinddankind I am not your foot. Posts: 17,438
    Ghostbusters (2016)
    I SAW PEARL JAM
  • PJ_SoulPJ_Soul Vancouver, BCPosts: 48,153
    Die Hard and Die Hard 2.
    .... I think the second one is arguably better than the first. Fwiw.
    With all its sham, drudgery, and broken dreams, it is still a beautiful world. Be careful. Strive to be happy. ~ Desiderata
  • PJ_SoulPJ_Soul Vancouver, BCPosts: 48,153
    GlowGirl said:
    1917

    Excellent film. 

    It is insane how they did almost no cuts. Like practically half the movie is one cut, and it blew my mind so much that I barely even paid attention to the storyline. I was just completely transfixed by the actual filmmaking skills being displayed.
    With all its sham, drudgery, and broken dreams, it is still a beautiful world. Be careful. Strive to be happy. ~ Desiderata
  • RK50065RK50065 St. Louis, MOPosts: 545
    dankind said:
    Ghostbusters (2016)
    That wasn't so bad?! 

    I watched The King of Staten Island.
  • goldrushgoldrush everybody knows this is nowherePosts: 5,341
    Arthur Christmas  :)
    “Do not postpone happiness”
    (Jeff Tweedy, Sydney 2007)

    “Put yer good money on the sunrise”
    (Tim Rogers)
  • dankinddankind I am not your foot. Posts: 17,438
    RK50065 said:
    dankind said:
    Ghostbusters (2016)
    That wasn't so bad?! 

    I watched The King of Staten Island.
    I actually enjoy this one, but she picks it a lot!
    I SAW PEARL JAM
  • tbergstbergs Posts: 7,804
    PJ_Soul said:
    Die Hard and Die Hard 2.
    .... I think the second one is arguably better than the first. Fwiw.
    Woah, woah, woah! That's crazy talk. I rank 2 behind 3 and 4.
    It's a hopeless situation...
  • bbiggsbbiggs Posts: 5,855
    Clerks 

    Never gets old. 
  • 23scidoo23scidoo Thessaloniki,GreecePosts: 15,249
    Amazoncom JoJo Rabbit DVD 2019 Roman Griffin Davis Taika Waititi  Scarlett Johansson Sam Rockwell Rebel Wilson Taika Waititi Roman  Griffin Davis Taika Waititi Movies  TV
    Athens 2006. Dusseldorf 2007. Berlin 2009. Venice 2010. Amsterdam 1 2012. Amsterdam 1+2 2014. Buenos Aires 2015.
    Prague Krakow Berlin 2018.
    EV, Taormina 1+2 2017.
  • FifthelementFifthelement LotuslandPosts: 6,662
    Midnight Run (1988)
    Dial M for Murder (1954)
    "What the CANUCK happened?!? - Esquimalt Barber Shop
  • RK50065RK50065 St. Louis, MOPosts: 545
    Evil Eye
  • ikiTikiT USAPosts: 9,700
    The Bee Gees
    How Can You Mend a Broken Heart
    10 years in the 10club... 2010-2020 
  • ikiTikiT USAPosts: 9,700
    23scidoo said:
    Pap said:
    Pap said:
    Borat Subsequent Moviefilm (2020)
    Hilarious! :rofl:
    You liked this?  I thought it was awful.  It was actually a movie and not so much of him getting his ass in trouble and not breaking character which he did at that convention and was surprised by.
    To be honest, not so much as the first one, but it was a good laugh.
    23scidoo said:
    Pap said:
    Pap said:
    Borat Subsequent Moviefilm (2020)
    Hilarious! :rofl:
    You liked this?  I thought it was awful.  It was actually a movie and not so much of him getting his ass in trouble and not breaking character which he did at that convention and was surprised by.
    To be honest, not so much as the first one, but it was a good laugh.
    The first hour is good..
    meh
    For us, from Europe, it's so funny to watch your people be so stupid..
    no offence yeah??
    YEAH it's HILARIOUS.
    10 years in the 10club... 2010-2020 
  • Currently watching this and everytime it's just as good as the first time I ever saw it- 

  • PapPap Aspra Spitia, GreecePosts: 24,213
    Parasite (2019)
    Ooh, yeah! All right!
    Were [Pearl] jammin
    I wanna [Pearl] jam it wid you.
    Were [Pearl] jammin, [Pearl] jammin
    And I hope you like [Pearl] jammin too.

    Sep 30, 2006 - OAKA Sports Hall - Athens, Greece
    Jul 11, 2014 - Milton Keynes Bowl - Milton Keynes, UK
  • 23scidoo23scidoo Thessaloniki,GreecePosts: 15,249
    sol kaplan the spy who came in from the cold  Spy Kaplan Cold
    Athens 2006. Dusseldorf 2007. Berlin 2009. Venice 2010. Amsterdam 1 2012. Amsterdam 1+2 2014. Buenos Aires 2015.
    Prague Krakow Berlin 2018.
    EV, Taormina 1+2 2017.
  • MalrothMalroth broken down chevroletPosts: 2,245
    tbergs said:
    Alien

    Never saw it before, and didn't really care for it. Just took way too long to get going. They could've shaved about a half-hour off of it. I get why people like it, and why it's influential. And it was alright once the alien popped out of the guy's chest. But getting there felt like it took forever. And even some of the suspenseful stuff had a lame payoff. This scene here is a good example. A suspenseful build...for a one-second shot of the alien...



    Also wasn't impressed with Sigourney Weaver. Was expecting her to be a total badass in this movie. I'm guessing that stuff happens in the sequel, as I've read it's more action-packed. 
    Yeah, Alien is the slow build and Aliens is run and gun almost non-stop. Michael Biehn and Weaver kick ass through out, Paul Reiser is a smarmy sleaze ball and then there's Bill Paxton for some dark humor.

    A sequel that is much better than the original.

    "Game over, man"  and a quote I still use quite a bit.
    The worst of times..they don't phase me,
    even if I look and act really crazy.
  • MalrothMalroth broken down chevroletPosts: 2,245
    Red Dog - A son interviews his mom about being a stripper when he was growing up.
    Goes from heartwarming to -the opposite- and back again several times.  Really Good.
    Like most documentaries, though, goes twenty minutes too long.
    The worst of times..they don't phase me,
    even if I look and act really crazy.
  • dankinddankind I am not your foot. Posts: 17,438
    Malroth said:
    tbergs said:
    Alien

    Never saw it before, and didn't really care for it. Just took way too long to get going. They could've shaved about a half-hour off of it. I get why people like it, and why it's influential. And it was alright once the alien popped out of the guy's chest. But getting there felt like it took forever. And even some of the suspenseful stuff had a lame payoff. This scene here is a good example. A suspenseful build...for a one-second shot of the alien...



    Also wasn't impressed with Sigourney Weaver. Was expecting her to be a total badass in this movie. I'm guessing that stuff happens in the sequel, as I've read it's more action-packed. 
    Yeah, Alien is the slow build and Aliens is run and gun almost non-stop. Michael Biehn and Weaver kick ass through out, Paul Reiser is a smarmy sleaze ball and then there's Bill Paxton for some dark humor.

    A sequel that is much better than the original.

    "Game over, man"  and a quote I still use quite a bit.
    You people are so very wrong about this. 

    And if S_C shows up again with his Alien 3 nonsense, I might have to set my shoes on fire. 
    I SAW PEARL JAM
  • 23scidoo23scidoo Thessaloniki,GreecePosts: 15,249
    The Russia House film - Wikipedia
    Athens 2006. Dusseldorf 2007. Berlin 2009. Venice 2010. Amsterdam 1 2012. Amsterdam 1+2 2014. Buenos Aires 2015.
    Prague Krakow Berlin 2018.
    EV, Taormina 1+2 2017.
Sign In or Register to comment.