Rogue Stoner’s Joint

1678911

Comments

  • rollingsrollings unknownPosts: 7,102

  • rollingsrollings unknownPosts: 7,102
    Sorry for bombing your joint
  • RogueStonerRogueStoner Sunny AZPosts: 1,658
    rollings said:
    Sorry for bombing your joint
    Bomb away. It made me laugh. 
  • dankinddankind I am not your foot. Posts: 15,700
    Hey, look who it is.
    I SAW PEARL JAM
  • RogueStonerRogueStoner Sunny AZPosts: 1,658
    Oh shit! Just caused the first spit take of the night and it was only 5:12 pm. :lol:
  • RogueStonerRogueStoner Sunny AZPosts: 1,658
    R.I.P. Vinnie Paul  :(
  • kce8kce8 Posts: 1,593
    Where did you hide for 4 weeks RogueStoner?
  • dankinddankind I am not your foot. Posts: 15,700
    Holy stuck! Am I ever foned!?!
    I SAW PEARL JAM
  • brianluxbrianlux Moving through All Kinds of Terrain.Posts: 31,463
    Well son of a gun... I mean God... and this is no slight because I would party with this dude, but look who dropped by Rogue Stoner's joint on this fine Sunday!




    “In all human affairs there are efforts, and there are results, and the strength of the effort is the measure of the result.”
    -James Allen










  • RogueStonerRogueStoner Sunny AZPosts: 1,658
    @brianlux your post above made it hard to post this but then I thought ehh, I’m probably going to hell already so...


  • brianluxbrianlux Moving through All Kinds of Terrain.Posts: 31,463
    @brianlux your post above made it hard to post this but then I thought ehh, I’m probably going to hell already so...


    Hell?  Hell no!  Post of the week!
    :rofl:


    “In all human affairs there are efforts, and there are results, and the strength of the effort is the measure of the result.”
    -James Allen










  • dankinddankind I am not your foot. Posts: 15,700
    brianlux said:
    @brianlux your post above made it hard to post this but then I thought ehh, I’m probably going to hell already so...


    Hell?  Hell no!  Post of the week!
    :rofl:


    I like it because it could go either way -- could be stroking; could be, um, massaging.
    I SAW PEARL JAM
  • brianluxbrianlux Moving through All Kinds of Terrain.Posts: 31,463
    dankind said:
    brianlux said:
    @brianlux your post above made it hard to post this but then I thought ehh, I’m probably going to hell already so...


    Hell?  Hell no!  Post of the week!
    :rofl:


    I like it because it could go either way -- could be stroking; could be, um, massaging.

    LOL.  Towel origami taken to extremes! 
    “In all human affairs there are efforts, and there are results, and the strength of the effort is the measure of the result.”
    -James Allen










  • Amongst the AniAmongst the Ani @WobbiePosts: 7,784
    Tom Brady & Donald Trump, BFF's
    Fuckus rules all
    Rob
    Seattle
  • Cliffy6745Cliffy6745 Posts: 30,426
    Hello, am I welcome 
  • RogueStonerRogueStoner Sunny AZPosts: 1,658
    Hello, am I welcome 
    Of course :smile:
  • Hi @RogueStoner cool thread
  • RogueStonerRogueStoner Sunny AZPosts: 1,658
    Hi @RogueStoner cool thread
    Hi and thanks! :smiley:
  • RogueStonerRogueStoner Sunny AZPosts: 1,658

  • RogueStonerRogueStoner Sunny AZPosts: 1,658
    Lunchtime view in Jerome, AZ


  • RogueStonerRogueStoner Sunny AZPosts: 1,658

  • lastexitlondonlastexitlondon Posts: 6,045
    Haha
    brixton 93
    astoria 06
    albany 06
    hartford 06
    reading 06
    barcelona 06
    paris 06
    wembley 07
    dusseldorf 07
    nijmegen 07

    this song is meant to be called i got shit,itshould be called i got shit tickets-hartford 06 -
  • RogueStonerRogueStoner Sunny AZPosts: 1,658
    How thoughtful! :giggle:


  • Hahaha
  • dankinddankind I am not your foot. Posts: 15,700
    How thoughtful! :giggle:


    Aw. @Wobbie was just trying to be helpful. 
    I SAW PEARL JAM
  • RogueStonerRogueStoner Sunny AZPosts: 1,658
    dankind said:
    How thoughtful! :giggle:


    Aw. @Wobbie was just trying to be helpful. 
    :lol:
  • lastexitlondonlastexitlondon Posts: 6,045
    Nobody wants to find the  flaps unclean now  do they!
    brixton 93
    astoria 06
    albany 06
    hartford 06
    reading 06
    barcelona 06
    paris 06
    wembley 07
    dusseldorf 07
    nijmegen 07

    this song is meant to be called i got shit,itshould be called i got shit tickets-hartford 06 -
  • Nobody wants to find the  flaps unclean now  do they!
    Always a worry ...
  • edited August 5
    When I say that I'm referring to the flaps at the GP surgery everytime I post a repeat prescription
  • lastexitlondonlastexitlondon Posts: 6,045
    I spray mine
    brixton 93
    astoria 06
    albany 06
    hartford 06
    reading 06
    barcelona 06
    paris 06
    wembley 07
    dusseldorf 07
    nijmegen 07

    this song is meant to be called i got shit,itshould be called i got shit tickets-hartford 06 -
Sign In or Register to comment.