How you feeling right now???

1480481483485486489

Comments

  • i_lov_iti_lov_it Perth, Western AustraliaPosts: 3,898
    edited March 2018
    Well since I really like Italian food...I'm thinking of Gnocchi was thinking of a Beer to go with it but might choose a nice Wine...
    E.V. - "Music is a Weapon of Mass Construction"
    Perth-20th March 1998
    Perth-23rd February 2003
    Perth-25th November 2006
    Perth-14th November 2009
    E.V. - Perth-31st March, 1st April 2011
  • i_lov_iti_lov_it Perth, Western AustraliaPosts: 3,898
    edited March 2018
    The Smell of Pizza...was thinking about having a Beer with it but might go with a Good wine...
    E.V. - "Music is a Weapon of Mass Construction"
    Perth-20th March 1998
    Perth-23rd February 2003
    Perth-25th November 2006
    Perth-14th November 2009
    E.V. - Perth-31st March, 1st April 2011
  • AnnafalkAnnafalk SwedenPosts: 3,809
    edited March 2018
    Thoughts Arrive, I hope you have a good day ! And I hope everyone reading this has a good day as well ! :) :hug:
    Post edited by Annafalk on
  • RogueStonerRogueStoner Sunny AZPosts: 1,583
    Annafalk said:
    Thoughts Arrive, I hope you have a good day ! And I hope everyone reading this has a good day as well ! :) :hug:
    You’re always so kind to everyone. :)

    So are we done with the pizza talk? Or at least move it to the food thread? It’s day 4 of my hunger strike and this is painful. Pretty please? :prayer:
  • AnnafalkAnnafalk SwedenPosts: 3,809
    Annafalk said:
    Thoughts Arrive, I hope you have a good day ! And I hope everyone reading this has a good day as well ! :) :hug:
    You’re always so kind to everyone. :)

    So are we done with the pizza talk? Or at least move it to the food thread? It’s day 4 of my hunger strike and this is painful. Pretty please? :prayer:
    Thank you, RogueStoner you too !!! :) 
  • i_lov_iti_lov_it Perth, Western AustraliaPosts: 3,898
    edited March 2018
    I feel like some Gnocchi tonight with some nice Wine :)
    Post edited by i_lov_it on
    E.V. - "Music is a Weapon of Mass Construction"
    Perth-20th March 1998
    Perth-23rd February 2003
    Perth-25th November 2006
    Perth-14th November 2009
    E.V. - Perth-31st March, 1st April 2011
  • hedonisthedonist standing on the edge of foreverPosts: 19,347
    i_lov_it said:
    I feel like some Gnocchi tonight with some nice Wine :)
    The local Italian place we'd been going to since the 80s used to make THE best gnocchi, but when they lost their chef (the owners divorced), the food was never the same.  It's not an easy dish to master!
  • i_lov_iti_lov_it Perth, Western AustraliaPosts: 3,898
    hedonist said:
    i_lov_it said:
    I feel like some Gnocchi tonight with some nice Wine :)
    The local Italian place we'd been going to since the 80s used to make THE best gnocchi, but when they lost their chef (the owners divorced), the food was never the same.  It's not an easy dish to master!
    Definitely not...but it taste so nice though with a Good sauce to go with it :)
    E.V. - "Music is a Weapon of Mass Construction"
    Perth-20th March 1998
    Perth-23rd February 2003
    Perth-25th November 2006
    Perth-14th November 2009
    E.V. - Perth-31st March, 1st April 2011
  • RogueStonerRogueStoner Sunny AZPosts: 1,583
    i_lov_it said:
    I feel like some Gnocchi tonight with some nice Wine :)
    You meanie! ;)  (see my post above, lol)
  • i_lov_iti_lov_it Perth, Western AustraliaPosts: 3,898
    edited March 2018
    i_lov_it said:
    I feel like some Gnocchi tonight with some nice Wine :)
    You meanie! ;)  (see my post above, lol)

    Sorry RS I couldn't resist...and besides you specified Pizza...Gnocchi is not Pizza ;) hehe
    Post edited by i_lov_it on
    E.V. - "Music is a Weapon of Mass Construction"
    Perth-20th March 1998
    Perth-23rd February 2003
    Perth-25th November 2006
    Perth-14th November 2009
    E.V. - Perth-31st March, 1st April 2011
  • AnnafalkAnnafalk SwedenPosts: 3,809
    In honor of this thread there will be homemade pizza tonight ;)
  • EB218946EB218946 New JerseyPosts: 2,511
    hedonist said:
    i_lov_it said:
    I feel like some Gnocchi tonight with some nice Wine :)
    The local Italian place we'd been going to since the 80s used to make THE best gnocchi, but when they lost their chef (the owners divorced), the food was never the same.  It's not an easy dish to master!
    The chef didn’t happen to be this guy?  :smiley:

  • i_lov_iti_lov_it Perth, Western AustraliaPosts: 3,898
    Annafalk said:
    In honor of this thread there will be homemade pizza tonight ;)
    Haha...now who's the real meanie ;)
    E.V. - "Music is a Weapon of Mass Construction"
    Perth-20th March 1998
    Perth-23rd February 2003
    Perth-25th November 2006
    Perth-14th November 2009
    E.V. - Perth-31st March, 1st April 2011
  • oftenreadingoftenreading Victoria, BCPosts: 9,188
    i_lov_it said:
    i_lov_it said:
    I feel like some Gnocchi tonight with some nice Wine :)
    You meanie! ;)  (see my post above, lol)

    Sorry RS I couldn't resist...and besides you specified Pizza...Gnocchi is not Pizza ;) hehe

    You sure love your Italian food, don't you? And wine.... lots of wine!
    my small self... like a book amongst the many on a shelf
  • i_lov_iti_lov_it Perth, Western AustraliaPosts: 3,898
    edited March 2018
    i_lov_it said:
    i_lov_it said:
    I feel like some Gnocchi tonight with some nice Wine :)
    You meanie! ;)  (see my post above, lol)

    Sorry RS I couldn't resist...and besides you specified Pizza...Gnocchi is not Pizza ;) hehe

    You sure love your Italian food, don't you? And wine.... lots of wine!
    Ok this was a weird statement lol
    Post edited by i_lov_it on
    E.V. - "Music is a Weapon of Mass Construction"
    Perth-20th March 1998
    Perth-23rd February 2003
    Perth-25th November 2006
    Perth-14th November 2009
    E.V. - Perth-31st March, 1st April 2011
  • hedonisthedonist standing on the edge of foreverPosts: 19,347
    EB218946 said:
    hedonist said:
    i_lov_it said:
    I feel like some Gnocchi tonight with some nice Wine :)
    The local Italian place we'd been going to since the 80s used to make THE best gnocchi, but when they lost their chef (the owners divorced), the food was never the same.  It's not an easy dish to master!
    The chef didn’t happen to be this guy?  :smiley:

    Artie!  That scene of him all broken, preparing rabbit from that old recipe - one of my favorites.
  • RogueStonerRogueStoner Sunny AZPosts: 1,583

    i_lov_it said:
    i_lov_it said:
    I feel like some Gnocchi tonight with some nice Wine :)
    You meanie! ;)  (see my post above, lol)

    Sorry RS I couldn't resist...and besides you specified Pizza...Gnocchi is not Pizza ;) hehe
    Ok, you got me there, lol. But I love Gnocchi! 

    Annafalk said:
    In honor of this thread there will be homemade pizza tonight ;)
      :lol:  You’re killing me! But enjoy!

    i_lov_it said:
    i_lov_it said:
    i_lov_it said:
    I feel like some Gnocchi tonight with some nice Wine :)
    You meanie! ;)  (see my post above, lol)

    Sorry RS I couldn't resist...and besides you specified Pizza...Gnocchi is not Pizza ;) hehe

    You sure love your Italian food, don't you? And wine.... lots of wine!
    Ok this was a weird statement lol
    Nothing wrong with Italian food and/or wine. The more, the better! Enjoy the good stuff. And everyone knows to send the crappy stuff to me, right? I’ll drink anything. :smiley:

  • oftenreadingoftenreading Victoria, BCPosts: 9,188
    i_lov_it said:
    i_lov_it said:
    i_lov_it said:
    I feel like some Gnocchi tonight with some nice Wine :)
    You meanie! ;)  (see my post above, lol)

    Sorry RS I couldn't resist...and besides you specified Pizza...Gnocchi is not Pizza ;) hehe

    You sure love your Italian food, don't you? And wine.... lots of wine!
    Ok this was a weird statement lol
    =) 
    my small self... like a book amongst the many on a shelf
  • oftenreadingoftenreading Victoria, BCPosts: 9,188
    i_lov_it said:
    i_lov_it said:
    i_lov_it said:
    I feel like some Gnocchi tonight with some nice Wine :)
    You meanie! ;)  (see my post above, lol)

    Sorry RS I couldn't resist...and besides you specified Pizza...Gnocchi is not Pizza ;) hehe

    You sure love your Italian food, don't you? And wine.... lots of wine!
    Ok this was a weird statement lol
    Okay, I’ll qualify it. You like beer, too ;) 
    my small self... like a book amongst the many on a shelf
  • AnnafalkAnnafalk SwedenPosts: 3,809
    i_lov_it said:
    Annafalk said:
    In honor of this thread there will be homemade pizza tonight ;)
    Haha...now who's the real meanie ;)
    :whistle:
  • i_lov_iti_lov_it Perth, Western AustraliaPosts: 3,898

    i_lov_it said:
    i_lov_it said:
    I feel like some Gnocchi tonight with some nice Wine :)
    You meanie! ;)  (see my post above, lol)

    Sorry RS I couldn't resist...and besides you specified Pizza...Gnocchi is not Pizza ;) hehe
    Ok, you got me there, lol. But I love Gnocchi! 

    Annafalk said:
    In honor of this thread there will be homemade pizza tonight ;)
      :lol:  You’re killing me! But enjoy!

    i_lov_it said:
    i_lov_it said:
    i_lov_it said:
    I feel like some Gnocchi tonight with some nice Wine :)
    You meanie! ;)  (see my post above, lol)

    Sorry RS I couldn't resist...and besides you specified Pizza...Gnocchi is not Pizza ;) hehe

    You sure love your Italian food, don't you? And wine.... lots of wine!
    Ok this was a weird statement lol
    Nothing wrong with Italian food and/or wine. The more, the better! Enjoy the good stuff. And everyone knows to send the crappy stuff to me, right? I’ll drink anything. :smiley:

    Hey that's a positive ;) hehe...and yes I agree with you the more the better ;)
    E.V. - "Music is a Weapon of Mass Construction"
    Perth-20th March 1998
    Perth-23rd February 2003
    Perth-25th November 2006
    Perth-14th November 2009
    E.V. - Perth-31st March, 1st April 2011
  • i_lov_iti_lov_it Perth, Western AustraliaPosts: 3,898
    i_lov_it said:
    i_lov_it said:
    i_lov_it said:
    I feel like some Gnocchi tonight with some nice Wine :)
    You meanie! ;)  (see my post above, lol)

    Sorry RS I couldn't resist...and besides you specified Pizza...Gnocchi is not Pizza ;) hehe

    You sure love your Italian food, don't you? And wine.... lots of wine!
    Ok this was a weird statement lol
    Okay, I’ll qualify it. You like beer, too ;) 
    Hey just scroll up through the rest of the thread...don't make me your scape Goat :tongue: haha
    E.V. - "Music is a Weapon of Mass Construction"
    Perth-20th March 1998
    Perth-23rd February 2003
    Perth-25th November 2006
    Perth-14th November 2009
    E.V. - Perth-31st March, 1st April 2011
  • i_lov_iti_lov_it Perth, Western AustraliaPosts: 3,898
    Annafalk said:
    i_lov_it said:
    Annafalk said:
    In honor of this thread there will be homemade pizza tonight ;)
    Haha...now who's the real meanie ;)
    :whistle:
    Haha...yeah I get it ;)
    E.V. - "Music is a Weapon of Mass Construction"
    Perth-20th March 1998
    Perth-23rd February 2003
    Perth-25th November 2006
    Perth-14th November 2009
    E.V. - Perth-31st March, 1st April 2011
  • hedonisthedonist standing on the edge of foreverPosts: 19,347
    Really nice at the moment; Petty's live Wildflowers here.  His being gone will always gut me.

    Speaking of which, earlier I watched a scene from a show, where someone had had a stroke, and I lost it.  Sobbed my fucking eyes and heart out - needed to - and felt lighter after.  It's not just the tears, it's that animal and brutal release.  Lifts the burden a bit till it re-visits.  Because it always does, usually unexpectedly.

    And, of course, music always heals.  Just gotta find the right tunes, the right notes to massage the soul.
  • RogueStonerRogueStoner Sunny AZPosts: 1,583
    hedonist said:
    Really nice at the moment; Petty's live Wildflowers here.  His being gone will always gut me.

    Speaking of which, earlier I watched a scene from a show, where someone had had a stroke, and I lost it.  Sobbed my fucking eyes and heart out - needed to - and felt lighter after.  It's not just the tears, it's that animal and brutal release.  Lifts the burden a bit till it re-visits.  Because it always does, usually unexpectedly.

    And, of course, music always heals.  Just gotta find the right tunes, the right notes to massage the soul.
    I don’t suppose you could post that song in the joint thread? Please? 
  • ShynerShyner Posts: 1,226
    I feel like a thread killer

    Fuck it get in trouble
  • RogueStonerRogueStoner Sunny AZPosts: 1,583
    Shyner said:
    I feel like a thread killer

    Fuck it get in trouble
    Go for it!
  • hedonisthedonist standing on the edge of foreverPosts: 19,347
    hedonist said:
    Really nice at the moment; Petty's live Wildflowers here.  His being gone will always gut me.

    Speaking of which, earlier I watched a scene from a show, where someone had had a stroke, and I lost it.  Sobbed my fucking eyes and heart out - needed to - and felt lighter after.  It's not just the tears, it's that animal and brutal release.  Lifts the burden a bit till it re-visits.  Because it always does, usually unexpectedly.

    And, of course, music always heals.  Just gotta find the right tunes, the right notes to massage the soul.
    I don’t suppose you could post that song in the joint thread? Please? 
    I'm all over music-wise so I can't...had live Cream then live Clapton, now some Marley courtesy of a friend.  It's a very cool ripple-effect-affect.  Just winding through and over and even making the path, where it takes me - anyone - and where I want to go.
  • ShynerShyner Posts: 1,226
    I feel like bootlegging 3-17-95 corduroy right now
    Anyways listen to that version where mike stone eddie jeff jack meet perfectly on time someone a guitarist really makes it better than any other song in the history of my life its definitely punk

    Dear Heavenly Pearl Jam 
    Please make ten more albums right away
    We love you
    We want no past
    Future is full of temper tantrums from kevin

    Girls rule
  • RogueStonerRogueStoner Sunny AZPosts: 1,583
    hedonist said:
    hedonist said:
    Really nice at the moment; Petty's live Wildflowers here.  His being gone will always gut me.

    Speaking of which, earlier I watched a scene from a show, where someone had had a stroke, and I lost it.  Sobbed my fucking eyes and heart out - needed to - and felt lighter after.  It's not just the tears, it's that animal and brutal release.  Lifts the burden a bit till it re-visits.  Because it always does, usually unexpectedly.

    And, of course, music always heals.  Just gotta find the right tunes, the right notes to massage the soul.
    I don’t suppose you could post that song in the joint thread? Please? 
    I'm all over music-wise so I can't...had live Cream then live Clapton, now some Marley courtesy of a friend.  It's a very cool ripple-effect-affect.  Just winding through and over and even making the path, where it takes me - anyone - and where I want to go.
    I’ll figure it out tomorrow. Thanks anyways. 
Sign In or Register to comment.