What listening to at this very moment?

1197219731975197719781994

Comments

  • shortstackshortstack Posts: 2,326
    did you see me? i saw you.
  • 23scidoo23scidoo Thessaloniki,GreecePosts: 13,577
    edited December 2019
    The Cure - Anniversary 40 years
    Post edited by 23scidoo on
    Athens 2006. Dusseldorf 2007. Berlin 2009. Venice 2010. Amsterdam 1 2012. Amsterdam 1+2 2014. Buenos Aires 2015.
    Prague Krakow Berlin 2018.
    EV, Taormina 1+2 2017.
  • NamiNami NewfoundlandPosts: 5,822
    im going down- the boss.  Been listening to him the last couple days... slowly getting sucked in...lol
    Hamilton 9-13-05; Toronto 5-9-06, Toronto 8-21-09, Toronto 9-12-11, Hamilton 9-15-11....
  • deadendpdeadendp Northeast OhioPosts: 9,594

    2014: Cincinnati
    2016: Lexington and Wrigley 1
  • eeriepadaveeeriepadave West Chester, PAPosts: 33,050
    Bleached- Hard to Kill
    bf959b1f-9b77-457c-baf8-038776f33339_zps8a6a389d.jpg?t=1365722973
    8/28/98- Camden, NJ
    10/31/09- Philly
    5/21/10- NYC
    9/2/12- Philly, PA
    7/19/13- Wrigley
    10/19/13- Brooklyn, NY
    10/21/13- Philly, PA
    10/22/13- Philly, PA
    10/27/13- Baltimore, MD
    Tres Mts.- 3/23/11- Philly
    Eddie Vedder- 6/25/11- Philly
  • eeriepadaveeeriepadave West Chester, PAPosts: 33,050
    The 1975- Chocolate  (ironically on page 1975 :tongue: )
    bf959b1f-9b77-457c-baf8-038776f33339_zps8a6a389d.jpg?t=1365722973
    8/28/98- Camden, NJ
    10/31/09- Philly
    5/21/10- NYC
    9/2/12- Philly, PA
    7/19/13- Wrigley
    10/19/13- Brooklyn, NY
    10/21/13- Philly, PA
    10/22/13- Philly, PA
    10/27/13- Baltimore, MD
    Tres Mts.- 3/23/11- Philly
    Eddie Vedder- 6/25/11- Philly
  • eeriepadaveeeriepadave West Chester, PAPosts: 33,050
    Samantha Fish- Bulletproof (digging this song lately)



    bf959b1f-9b77-457c-baf8-038776f33339_zps8a6a389d.jpg?t=1365722973
    8/28/98- Camden, NJ
    10/31/09- Philly
    5/21/10- NYC
    9/2/12- Philly, PA
    7/19/13- Wrigley
    10/19/13- Brooklyn, NY
    10/21/13- Philly, PA
    10/22/13- Philly, PA
    10/27/13- Baltimore, MD
    Tres Mts.- 3/23/11- Philly
    Eddie Vedder- 6/25/11- Philly
  • eeriepadaveeeriepadave West Chester, PAPosts: 33,050
    Wilco- Bull Black Nova
    bf959b1f-9b77-457c-baf8-038776f33339_zps8a6a389d.jpg?t=1365722973
    8/28/98- Camden, NJ
    10/31/09- Philly
    5/21/10- NYC
    9/2/12- Philly, PA
    7/19/13- Wrigley
    10/19/13- Brooklyn, NY
    10/21/13- Philly, PA
    10/22/13- Philly, PA
    10/27/13- Baltimore, MD
    Tres Mts.- 3/23/11- Philly
    Eddie Vedder- 6/25/11- Philly
  • gimmesometruth27gimmesometruth27 St. Fuckin LouisPosts: 17,157
    You Have Stolen My Heart. The new Brian Fallon song that came out today. It is unbelievably good. It reminds me of an ex. I'm a wreck right now.. 
    "There is nothing to writing. All you do is sit down at a typewriter and bleed."- Hemingway

    "i'm not here to start the fire. i am here to fan the flames..."

    If you have never failed, you have never lived.
  • deadendpdeadendp Northeast OhioPosts: 9,594
    You Have Stolen My Heart. The new Brian Fallon song that came out today. It is unbelievably good. It reminds me of an ex. I'm a wreck right now.. 
    :frowning:
    2014: Cincinnati
    2016: Lexington and Wrigley 1
  • gimmesometruth27gimmesometruth27 St. Fuckin LouisPosts: 17,157
    "There is nothing to writing. All you do is sit down at a typewriter and bleed."- Hemingway

    "i'm not here to start the fire. i am here to fan the flames..."

    If you have never failed, you have never lived.
  • NamiNami NewfoundlandPosts: 5,822
    riot act... damn so good.
    Hamilton 9-13-05; Toronto 5-9-06, Toronto 8-21-09, Toronto 9-12-11, Hamilton 9-15-11....
  • Miss.SnowdropMiss.Snowdrop ScotlandPosts: 189
    Fleetwood Mac - Gypsy
  • deadendpdeadendp Northeast OhioPosts: 9,594

    2014: Cincinnati
    2016: Lexington and Wrigley 1
  • DarthMaeglinDarthMaeglin TorontoPosts: 1,335
    Beth Gibbons & Rustin Man - Out Of Season, Mysteries right now.
    "The world is full of idiots and I am but one of them."

    10-30-1991 Toronto, Toronto 1 & 2 2016
  • HughFreakingDillonHughFreakingDillon In My PlacePosts: 21,131
    Nami said:
    riot act... damn so good.
    @mcgruff10
    1993 - Gimli, MB (Sun/Mudfest)
    2003 - Fargo, ND
    2005 - Winnipeg, MB
    2011 - Minneapolis, MN (EV)
    2011 - Winnipeg, MB
    2014 - St. Paul, MN
    2020 - Ottawa, ON

    ISO: LET ME SLEEP XMAS SINGLE 1991
  • mcgruff10mcgruff10 New JerseyPosts: 23,270
    Nami said:
    riot act... damn so good.
    @mcgruff10
    The worst!  listening to self pollution 95 on vinyl....sooooo good.
    I'll ride the wave where it takes me......
  • eeriepadaveeeriepadave West Chester, PAPosts: 33,050
    The Raconteurs- Yellow Sun
    bf959b1f-9b77-457c-baf8-038776f33339_zps8a6a389d.jpg?t=1365722973
    8/28/98- Camden, NJ
    10/31/09- Philly
    5/21/10- NYC
    9/2/12- Philly, PA
    7/19/13- Wrigley
    10/19/13- Brooklyn, NY
    10/21/13- Philly, PA
    10/22/13- Philly, PA
    10/27/13- Baltimore, MD
    Tres Mts.- 3/23/11- Philly
    Eddie Vedder- 6/25/11- Philly
  • HughFreakingDillonHughFreakingDillon In My PlacePosts: 21,131
    mcgruff10 said:
    Nami said:
    riot act... damn so good.
    @mcgruff10
    The worst!  listening to self pollution 95 on vinyl....sooooo good.
    LOL. just stirring shit up. I honestly can't fathom why you dislike it. I fucking love that record. 
    1993 - Gimli, MB (Sun/Mudfest)
    2003 - Fargo, ND
    2005 - Winnipeg, MB
    2011 - Minneapolis, MN (EV)
    2011 - Winnipeg, MB
    2014 - St. Paul, MN
    2020 - Ottawa, ON

    ISO: LET ME SLEEP XMAS SINGLE 1991
  • mcgruff10mcgruff10 New JerseyPosts: 23,270
    mcgruff10 said:
    Nami said:
    riot act... damn so good.
    @mcgruff10
    The worst!  listening to self pollution 95 on vinyl....sooooo good.
    LOL. just stirring shit up. I honestly can't fathom why you dislike it. I fucking love that record. 
    Just not my cup of tea. Never translated well live imo. 
    I'll ride the wave where it takes me......
  • HughFreakingDillonHughFreakingDillon In My PlacePosts: 21,131
    mcgruff10 said:
    mcgruff10 said:
    Nami said:
    riot act... damn so good.
    @mcgruff10
    The worst!  listening to self pollution 95 on vinyl....sooooo good.
    LOL. just stirring shit up. I honestly can't fathom why you dislike it. I fucking love that record. 
    Just not my cup of tea. Never translated well live imo. 
    I loved the fargo 2003 show. mind you, only having seen them 5 times in 26 years, i can't be too picky. 
    1993 - Gimli, MB (Sun/Mudfest)
    2003 - Fargo, ND
    2005 - Winnipeg, MB
    2011 - Minneapolis, MN (EV)
    2011 - Winnipeg, MB
    2014 - St. Paul, MN
    2020 - Ottawa, ON

    ISO: LET ME SLEEP XMAS SINGLE 1991
  • mcgruff10mcgruff10 New JerseyPosts: 23,270
    edited December 2019
    mcgruff10 said:
    mcgruff10 said:
    Nami said:
    riot act... damn so good.
    @mcgruff10
    The worst!  listening to self pollution 95 on vinyl....sooooo good.
    LOL. just stirring shit up. I honestly can't fathom why you dislike it. I fucking love that record. 
    Just not my cup of tea. Never translated well live imo. 
    I loved the fargo 2003 show. mind you, only having seen them 5 times in 26 years, i can't be too picky. 
    I saw them 11 times in 2003, some songs just fell flat imo.  Get your ass on a plane and go see them.  

    I'll ride the wave where it takes me......
  • HughFreakingDillonHughFreakingDillon In My PlacePosts: 21,131
    mcgruff10 said:
    mcgruff10 said:
    mcgruff10 said:
    Nami said:
    riot act... damn so good.
    @mcgruff10
    The worst!  listening to self pollution 95 on vinyl....sooooo good.
    LOL. just stirring shit up. I honestly can't fathom why you dislike it. I fucking love that record. 
    Just not my cup of tea. Never translated well live imo. 
    I loved the fargo 2003 show. mind you, only having seen them 5 times in 26 years, i can't be too picky. 
    I saw them 11 times in 2003, some songs just fell flat imo.  Get your ass on a plane and go see them.  

    I brought up to my wife this current canadian run, and the possible cities. one of which is a bucket list for both of us. NO GO. LOL
    1993 - Gimli, MB (Sun/Mudfest)
    2003 - Fargo, ND
    2005 - Winnipeg, MB
    2011 - Minneapolis, MN (EV)
    2011 - Winnipeg, MB
    2014 - St. Paul, MN
    2020 - Ottawa, ON

    ISO: LET ME SLEEP XMAS SINGLE 1991
  • mcgruff10mcgruff10 New JerseyPosts: 23,270
    mcgruff10 said:
    mcgruff10 said:
    mcgruff10 said:
    Nami said:
    riot act... damn so good.
    @mcgruff10
    The worst!  listening to self pollution 95 on vinyl....sooooo good.
    LOL. just stirring shit up. I honestly can't fathom why you dislike it. I fucking love that record. 
    Just not my cup of tea. Never translated well live imo. 
    I loved the fargo 2003 show. mind you, only having seen them 5 times in 26 years, i can't be too picky. 
    I saw them 11 times in 2003, some songs just fell flat imo.  Get your ass on a plane and go see them.  

    I brought up to my wife this current canadian run, and the possible cities. one of which is a bucket list for both of us. NO GO. LOL
    That sucks. If one of the cities pans out my wife gave the ok for us to go.  

    I'll ride the wave where it takes me......
  • eeriepadaveeeriepadave West Chester, PAPosts: 33,050
    The Coral- In the Morning
    bf959b1f-9b77-457c-baf8-038776f33339_zps8a6a389d.jpg?t=1365722973
    8/28/98- Camden, NJ
    10/31/09- Philly
    5/21/10- NYC
    9/2/12- Philly, PA
    7/19/13- Wrigley
    10/19/13- Brooklyn, NY
    10/21/13- Philly, PA
    10/22/13- Philly, PA
    10/27/13- Baltimore, MD
    Tres Mts.- 3/23/11- Philly
    Eddie Vedder- 6/25/11- Philly
  • NamiNami NewfoundlandPosts: 5,822
    mcgruff10 said:
    Nami said:
    riot act... damn so good.
    @mcgruff10
    The worst!  listening to self pollution 95 on vinyl....sooooo good.

    terrible! lol
    Hamilton 9-13-05; Toronto 5-9-06, Toronto 8-21-09, Toronto 9-12-11, Hamilton 9-15-11....
  • eeriepadaveeeriepadave West Chester, PAPosts: 33,050
    The Smashing Pumpkins- An Ode to No One
    bf959b1f-9b77-457c-baf8-038776f33339_zps8a6a389d.jpg?t=1365722973
    8/28/98- Camden, NJ
    10/31/09- Philly
    5/21/10- NYC
    9/2/12- Philly, PA
    7/19/13- Wrigley
    10/19/13- Brooklyn, NY
    10/21/13- Philly, PA
    10/22/13- Philly, PA
    10/27/13- Baltimore, MD
    Tres Mts.- 3/23/11- Philly
    Eddie Vedder- 6/25/11- Philly
  • 23scidoo23scidoo Thessaloniki,GreecePosts: 13,577
    idles brutalism
    Athens 2006. Dusseldorf 2007. Berlin 2009. Venice 2010. Amsterdam 1 2012. Amsterdam 1+2 2014. Buenos Aires 2015.
    Prague Krakow Berlin 2018.
    EV, Taormina 1+2 2017.
  • dimitrispearljamdimitrispearljam NINUNINOPROPosts: 137,128

    "...Dimitri...He talks to me...'.."The Ghost of Greece..".
    "..That's One Happy Fuckin Ghost.."
    “..That came up on the Pillow Case...This is for the Greek, With Our Apologies.....”
Sign In or Register to comment.