To Pearl Jam: Please Come Back To Latinamerica: From Mexico City To Argentina. We're Waiting For You. We Know You Want To , We Want It Too, Please, Come Back!!!!!.
A Pearl Jam: Por Favor Regresen A Latinoamerica: Desde Mexico Hasta Argentina. Los Estamos Esperando. Sabemos Que Ustedes Quieren, Nosotros Tambien. Por Favor Regresen.!!!!!
To Pearl Jam: Please Come Back To Latinamerica: From Mexico City To Argentina. We're Waiting For You. We Know You Want To , We Want It Too, Please, Come Back!!!!!.
A Pearl Jam: Por Favor Regresen A Latinoamerica: Desde Mexico Hasta Argentina. Los Estamos Esperando. Sabemos Que Ustedes Quieren, Nosotros Tambien. Por Favor Regresen.!!!!!
jaja, bien hecho!!!
Nos faltó el Potugués, que pena que no sepa como decirlo correctamente, pero más o menos sería así:
Retorne por favor a Latinamerica: De Cidade do México a Argentina. Nós estamos esperando-o. Nós sabemos que você quer a, Nós queremo-lo demasiado, Por favor, retorna!
Felicitaciones a gabriel y pearljam_chivas que lograron la tarea de los 1000 posts
Me gustó esto:
Pero creo que más grande se vería mejor:
Please!! come back to Mexico I only had the chance to go to one show so if anyone of the 10c is reading all of these: please tell the guys to come back!
Wow! Impresionante gente lo de anoche... excelente! [size=+3]GRACIAS!!![/size]
I'll ride the wave where it takes me
Buenos Aires, 11/25/2005
Buenos Aires, La Plata, 11/13/2011
Buenos Aires, 04/03/2013
Santiago, 04/06/2013
Santiago, 11/04/2015
Buenos Aires, La Plata, 11/07/2015
Please!! come back to Mexico I only had the chance to go to one show so if anyone of the 10c is reading all of these: please tell the guys to come back!
Felicitaciones a gabriel y pearljam_chivas que lograron la tarea de los 1000 posts
Me gustó esto:
Y BRASIL? ESO ES PRECONCEITO!!! FOMOS EXCLUÍDOS!! :( :( :(
PEARL JAM, COME BACK TO BRAZIL!!!
WE LOVE YOU, GUYS!!!!!
Sip, este bebé está creciendo a pasos agigantados, afortunadamente
I'll ride the wave where it takes me
Buenos Aires, 11/25/2005
Buenos Aires, 04/03/2013
Santiago, 04/06/2013
Santiago, 11/04/2015
Y BRASIL? ESO ES PRECONCEITO!!! FOMOS EXCLUÍDOS!! :( :( :(
WE LOVE YOU, GUYS!!!!!
PEARLJAMINBRASIL
Eu concordo!
“Life is life everywhere. Life is in ourselves and not outside us. There will be men beside me, and the important thing is to be a man among men and to remain a man always, whatever the misfortunes, not to despair and not to fall - that is the aim of life, that is its purpose.”
Fyodor Dostoyevsky
A partir de agora eu só vou escrever em português nesse tópico!!!
PEARL JAM, COME BACK TO BRAZIL!!!!!!!!!!!
“Life is life everywhere. Life is in ourselves and not outside us. There will be men beside me, and the important thing is to be a man among men and to remain a man always, whatever the misfortunes, not to despair and not to fall - that is the aim of life, that is its purpose.”
Fyodor Dostoyevsky
Comments
Pensé que por esta noche era todo! jaja
Simón, listo para los mil!
Un simple: Pearl Jam please come back home!
jaja
Hablarás por miles de fanáticos de estas latitudes!
jaja, capaz que ahora llega alguien y nos mata la onda!!!
Que sea en Inglés, Español y Portugués!!
Te late!!??
jaja, bien hecho!!!
Nos faltó el Potugués, que pena que no sepa como decirlo correctamente, pero más o menos sería así:
Retorne por favor a Latinamerica: De Cidade do México a Argentina. Nós estamos esperando-o. Nós sabemos que você quer a, Nós queremo-lo demasiado, Por favor, retorna!
but only love can brake your fall
Me gustó esto:
[size=+3]GRACIAS!!![/size]
Buenos Aires, 11/25/2005
Buenos Aires, 04/03/2013
Santiago, 04/06/2013
Santiago, 11/04/2015
Hoy escuchando - Hamilton Ontario 13-Sep-05!
Y esperando a la perla por tierras aztecas, por supuesto!
:eek:
WE LOVE YOU, GUYS!!!!!
PEARL JAM IN BRASIL
PJ Come Back to BRASIL!
o°••°o..o°••°o..o°••°o..o°••°o..o°••°o
"I will feel alive as long as I am free"
Buenos Aires, 11/25/2005
Buenos Aires, 04/03/2013
Santiago, 04/06/2013
Santiago, 11/04/2015
Eu concordo!
Fyodor Dostoyevsky
Karen, me ajuda!!!!!
Os hermanitos se juntaram em apoio mútuo e descartaram a gente!
Olha que absurdo!!! :eek:
PJ Come Back to BRASIL!
PEARL JAM, COME BACK TO BRAZIL!!!!!!!!!!!
Fyodor Dostoyevsky
Agora sim!!!! HU-HU!!!!!
Eu também me nego a escrever em espanhol!!!!
Eles nos tiraram na cara-de-pau do pedido!
Estou chocada!!!!! :eek:
Mas a gente tem a ginga, a malandragem, o suingue!
A gente faz barulho, a gente é vibração!!!!!
PJ Come Back to BRASIL!
O Lanes tá escrevendo la no thread do Brasil.
Vou pesir pra ele vir e dar uma força!
PJ Come Back to BRASIL!
COME BACK SOON
PJ Come Back to BRASIL!