***Official "PJ COME BACK TO SOUTH AMERICA" Thread***
Options
Comments
-
aparentemente esta confirmado0
-
hguz73 wrote:aparentemente esta confirmado0
-
hguz73 wrote:aparentemente esta confirmado
The Costa Rica concert?“Life is life everywhere. Life is in ourselves and not outside us. There will be men beside me, and the important thing is to be a man among men and to remain a man always, whatever the misfortunes, not to despair and not to fall - that is the aim of life, that is its purpose.”
Fyodor Dostoyevsky0 -
Continua sendo um rumor...."O mundo do faz de conta é uma verdadeira mentira...!"0
-
Bump...
Eles vão vir no dia 2 de Dezembro de 2008.
Dia 2
Dezembro = 12 = 1+2=3
2+3 = 23
Tá tudo no livro encontrado por jim Carrey...
Alías, esta é a página de número 241 = 24 -1 = 23... +|"O mundo do faz de conta é uma verdadeira mentira...!"0 -
1ª Tour = 1
2005 = 2+0+0+5 = 7
6 cidades
9 shows
1+7+6+9 = 23 !
2ª Tour = 2
2008 = 2+0+0+8 = 10 = 1+0 = 1
9 cidades
9 shows
2 shows extras
2+1+9+9+2= 23 !...
*** My real identity: ReleasemePJ ***
*** "After silence, that wich comes nearest to expressing the inexpressible is Music" ***(Aldous Huxley)
*** http://br.youtube.com/Pearl10 ***0 -
Hay pocas cosas de las que me arrepiento en mi corta vida de casi 20 años...
de hecho muy pocas
pero la que mas me lamento es no haber ido a ver a pearl jam..
no conocia
y me la qiero arrancar jajajaajaaaaa!!
VUELVAN!!
me sumo al pedidooooooooooooooooooo
(L)" El concierto de anoche fue uno de los más memorables de nuestra vida, la gente de Argentina ha sido fantásica con nosotros, no nos queremos Ir "
Eddie 11/26/05 Bs. As Argentina0 -
bienvenido al foro!!0
-
They must come back. They had a great time here, they almost sold out everyshow, so why not? If they do, no matter what, I´m going to Argentina, Brazil and Chile to see them. 2 times in Bs.As. wasn´t enough!0
-
¡¡Gracias por la Bienvenida!!
Pearl jam si vienen hasta los hospedo en mi casa si quieren
jajajapero vuelvan
no aguanto maaaaaaaaaaaas
todo el dia escuchandooooooo
ararrrrrrrrrrrrrrrrr" El concierto de anoche fue uno de los más memorables de nuestra vida, la gente de Argentina ha sido fantásica con nosotros, no nos queremos Ir "
Where's the Tupiniquin's people???"O mundo do faz de conta é uma verdadeira mentira...!"0
-
Viejo vamos a ponernos media pila, estaria para hacer una pagina pidiendo que vuelvan a Argentina. No quiero verlo en EEUU, quiero verlos aca con los pibes!!!No matter how cold the winter is, there´s springtime ahead0
-
hguz73 wrote:aparentemente esta confirmado
De donde sacaste eso papa??No matter how cold the winter is, there´s springtime ahead0 -
Tiren el msn de eddie que le pedimos! x)" El concierto de anoche fue uno de los más memorables de nuestra vida, la gente de Argentina ha sido fantásica con nosotros, no nos queremos Ir "
juaning wrote:... No quiero verlo en EEUU, quiero verlos aca...!!!
"... Let´s get out of North America, let´s go down to South America...."
.............................(Eddie Vedder, São Paulo, Brasil, 02.12.2005)*** My real identity: ReleasemePJ ***
*** "After silence, that wich comes nearest to expressing the inexpressible is Music" ***(Aldous Huxley)
henrique.leo wrote:Where's the Tupiniquin's people???
"... OOHHHH AAHHHH OOHHHH .... I'm still alive !!!!!!!!!!..."*** My real identity: ReleasemePJ ***
Hello south america people only have a few more days left for my campagin, please keep supporting. every vote counts!
i'm in 5 place
http://www.brickfish.com/Pages/PhotosAlbums/PhotoView.aspx?picid=111673_19423589&pid=140666&scid=148I'll ride the wave where it takes me...0 -
Lo de Costa Rica se pospuso para el proximo año..por endeeeeee...0
-
Ararg no puede aparecer un ente oficial para decirnos cuando tokan?XD" El concierto de anoche fue uno de los más memorables de nuestra vida, la gente de Argentina ha sido fantásica con nosotros, no nos queremos Ir "
hguz73 wrote:Lo de Costa Rica se pospuso para el proximo año..por endeeeeee...
PD: donde sacaste la info?0
Categories
- All Categories
- 148.8K Pearl Jam's Music and Activism
- 110K The Porch
- 274 Vitalogy
- 35K Given To Fly (live)
- 3.5K Words and Music...Communication
- 39.1K Flea Market
- 39.1K Lost Dogs
- 58.7K Not Pearl Jam's Music
- 10.6K Musicians and Gearheads