My only song request EVER

1246713

Comments

• dimitrispearljamdimitrispearljam Posts: 139,721
    :mrgreen:
    "...Dimitri...He talks to me...'.."The Ghost of Greece..".
    "..That's One Happy Fuckin Ghost.."
    “..That came up on the Pillow Case...This is for the Greek, With Our Apologies.....”
  • BinFrogBinFrog MA Posts: 7,309
    IWBALGk.jpg

Worth re-posting
    Bright eyed kid: "Wow Typo Man, you're the best!"
    Typo Man: "Thanks kidz, but remembir, stay in skool!"
    DMyShNI.jpg
    BinFrog wrote:
    IWBALGk.jpg

Worth re-posting
    love this
    “..That came up on the Pillow Case...This is for the Greek, With Our Apologies.....”
    iMox6vh.jpg
    PNWIW!
    no way is the only way...
    KcWB8aF.jpg
  • BinFrog wrote:
    Song requests, song requests
    It's so absurd.
    I just need, a band to play a song for....
    me

No way!
    BinFrog wrote:
    Song requests, song requests
    It's so absurd.
    I just need, a band to play a song for....
    me

No way!

bingo
    101 posts for NO WAY
    w6MQ1jI.jpg
    I'd like to include a good solid 1000 pleases here, just for good measure.

PLEASE play No Way in Worcester.

please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please
    PAbC7Xs.jpg

you did it Charlie!!!
    8-)
    Pretty sure that last one is in the top 3-4 I've done so far. I'll give myself a pat on the back for that one.
    Worce No Way ster
    BinFrog wrote:
    Worce No Way ster
    :D:D:D
    play NO WAY
    play NO WAY

That's what I'm talking about!
    io0yadN.jpg
  • SD48277SD48277 Posts: 12,243
    BinFrog wrote:
    io0yadN.jpg
    :lol:
    Please play No Way.
    ELITIST FUK
    BinFrog wrote:
    io0yadN.jpg
    :lol::lol::lol:
    C'mon Stone, play it!
    ...please?
    BinFrog wrote:
    C'mon Stone, play it!
    :)
    You know what song would be great if they played it in Worcester?

No Way!
    No Way
    It's Monday. Pictures to come.
  • jumbojetjumbojet Posts: 1,484
    Hehehe, No way is also in my dream setlist. Hope you get one.
    What's your part, who you are?

2012: Arras, Berlin 1-2
    2013: Sao Paulo, Buenos Aires
    2014: Milano, Trieste, Vienna, Berlin
    2016: NY MSG 1
Sign In or Register to comment.