How to get wristband for EuropeTour after crowdsurgefailure?

mariekemarieke Posts: 12
edited December 2011 in Given To Fly (live)
Hi everyone with tickets voor de PJ tour Europe 2012.

Didn't you get the chance to buy tickets directly via crowdsurge because of the sabotage of that website? And did you buy them in the normal presale? Then you received an e-mail how to be sure of early wristbands. But when I wanted to validate that for the show in Amsterdam, I needed to fill in a comfirmation number. There are a lot of numbers on the ticket, which one is the confirmation number????? Can anybody help me please??? Need to know before Tuesday the 3rd of January!! Thanx!!!!!

Marieke

p.s. when the presale happened I was on a holiday so a the brother of a friend bought me the tickets, probably he received the confirmation number in an e-mail and/or I can't get the early wristbands anyways because I didn't buy the tickets myself...........
Post edited by Unknown User on

Comments

• appieappie Posts: 1,441
    Log in with your account on Ticketmaster and go to online purchase,then you can see what you bought and there is also the conformation number.Thats the one you need.. :D:D

The one that bought it most be the one to fill in the form cause its connected only to the one who bought them and he/she most be a 10c member..

He/she most also pick up the tickets and wristbands at the gig with an i.d..( Atleast that was normal in the past,but 10c said news about getting them will follow so i dont know if it is still like that)

Good luck..
    Pearl Jam 4 live
    h8 2 w8 for concerts
  • Thanks Appie, because you are Dutch I'll continue in that language.

Ben benieuwd of het nu dan wel goed gaat. Ik heb het confirmation number ingevuld en kreeg een 'bedankt'' etc. berichtje, maar geen formulier om verder iets in te vullen. Heb de Ten Club sowieso teruggemaild of ik überhaupt wel binnenkom via hen aangezien de tickets niet op mijn naam staan.
    Ik vind het vooral lullig als blijkt dat die broer van mijn vriendin ook lid blijkt te zijn (volgens mij niet) en door mij niet meer aan die polsbandjes kan komen...

Ach, normaal gesproken is er in de eerste ring voldoende plek voor nog een hele zooi fans die niet via de Ten Club binnenkomen, dus dat zal in de Ziggo Dome niet anders zijn (hoop ik, niemand die het weet).
    Ik hoop dat je slaagd in deze opdracht.. :D

Degene die polsbandjes besteld moet normaal gesproken ook degene zijn die ze op moet halen bij de stand van 10c en je moet je daarbij legitimeren ter controle.Ze zijn heel strikt wat dat betreft,je kunt natuurlijk de polsbandjes overnemen van degene die ze ophaald want ze doen ze niet om bij je maar je krijgt een envelop met kaartjes en bandjes en daarna kun je naar binnen.Hopelijk loopt het allemaal soepel voor je en gewoon je vraag stellen via mail aan de 10c,niet geschoten is altijd mis.. ;) Normaal gesproken doen ze geen polsbandjes over naar anderen als degene die de kaartjes hebben gekocht,maar vragen staat altijd vrij..

En door het fiasco in de voorverkoop is het hebben van een polsbandje in mijn ogen niet zo zwaarwegend meer,want doordat ieder lid er nu een kan krijgen is er alleen een eerdere toegang mogelijk en voor de rest is er niets anders wat het beter maakt om een 10c member te zijn.Wel de beste oplossing die ze hebben,maar de exclusiviteit is er wel een beetje af zo..Hopelijk kunnen ze dit in de toekomst voorkomen..

Groetjes en see ya on tour.. :D

Appie
    Pearl Jam 4 live
    h8 2 w8 for concerts
  • In Ahoy kreeg iedereen ze toch bij de 10C (achter)ingang uitgedeeld? Kan me niet herinneren dat legitimatie nodig was, maar ik geloof je helemaal. Tja, we zullen zien.
    marieke wrote:
    In Ahoy kreeg iedereen ze toch bij de 10C (achter)ingang uitgedeeld? Kan me niet herinneren dat legitimatie nodig was, maar ik geloof je helemaal. Tja, we zullen zien.

Ja sorry dat kan ook zo zijn..
    Normaal gesproken ben ik in Amerika voor de concerten,heb er een handvol hier gezien en toen was ik nog geen 10c member.. :D
    Dacht dat de policy wereldwijd hetzelfde was...Dus geef me nog maar geen gelijk.. :lol:
    Pearl Jam 4 live
    h8 2 w8 for concerts
Sign In or Register to comment.