FT: Mad Season Sticker

Ernie VedderErnie Vedder Bell Gardens, CAPosts: 1,315
edited August 2013 in Lost Dogs
Willing to trade for any PJ Sticker.

image
image
Post edited by Unknown User on
image

Comments

  • courtmcccourtmcc South JerseyPosts: 487
    i have a temple of the dog sticker?
    You know we ain't always winners but this is the life we choose and we won't change or rearrange, and we ain't never ever gonna lose! It ain't always easy when the going gets rough. When you're getting even, you gotta show your stuff - tell about it now!!
  • Ernie VedderErnie Vedder Bell Gardens, CAPosts: 1,315
    courtmcc" said:
    i have a temple of the dog sticker?
    Wanna trade?
    image
  • courtmcccourtmcc South JerseyPosts: 487
    yeah sure. i'll pm you.
    You know we ain't always winners but this is the life we choose and we won't change or rearrange, and we ain't never ever gonna lose! It ain't always easy when the going gets rough. When you're getting even, you gotta show your stuff - tell about it now!!
Sign In or Register to comment.