The Official New York Yankees Thread

1787788790792793802

Comments

  • Cliffy6745Cliffy6745 Posts: 32,937
    They truly do not quit 
  • tempo_n_groovetempo_n_groove Posts: 34,348
    I hope judge doesn't turn into a Rendon and get hurt every year after he gets paid...
  • Cliffy6745Cliffy6745 Posts: 32,937
    Good teams beat bad teams
  • Cliffy6745Cliffy6745 Posts: 32,937
    edited July 3
    .500 ball wins 99 games. Whoever the best player available is, Yankees have to get
  • F Me In The BrainF Me In The Brain this knows everybody from other commetsPosts: 27,846
    .500 ball wins 99 games. Whoever the best player available is, Yankees have to get
    Yankees luxury attitude.  :lol:    
    Smashing the league and still need the best.
    Dodgers attitude these days, as well.
    The love he receives is the love that is saved
  • Cliffy6745Cliffy6745 Posts: 32,937
    Dude came in with an ERA under 3, but Cole has to be better there
  • Cliffy6745Cliffy6745 Posts: 32,937
    Good win.
  • Cliffy6745Cliffy6745 Posts: 32,937
    First time this team has looked like this this year...turn the page
  • igotid88igotid88 Posts: 24,192
    Knew that Jeter Downs was going to be trouble 
    I miss igotid88
  • igotid88igotid88 Posts: 24,192
    Is Holmes turning back into a pumpkin?
    I miss igotid88
  • Cliffy6745Cliffy6745 Posts: 32,937
    igotid88 said:
    Is Holmes turning back into a pumpkin?
    Yikes yeah. I went to sleep early and woke up in the middle of the night and checked and goodness 
  • igotid88igotid88 Posts: 24,192
    Am I watching the Marlins or the Yankees?
    I miss igotid88
  • Cliffy6745Cliffy6745 Posts: 32,937
    Been flicking around all night and every time I put the game on, something bad happens 
  • F Me In The BrainF Me In The Brain this knows everybody from other commetsPosts: 27,846
    Damn, if we could only play the Jankees every game!
    ;)
    The love he receives is the love that is saved
  • Cliffy6745Cliffy6745 Posts: 32,937
    Damn, if we could only play the Jankees every game!
    ;)
    Lol.

    worst series of the season bad to come at some point, right?
  • tempo_n_groovetempo_n_groove Posts: 34,348
    Is Severino done now?  Dude was so good too.  Damnit...
  • xavier mcdanielxavier mcdaniel Somewhere in NYCPosts: 8,657
    Damn, if we could only play the Jankees every game!
    ;)
    Lol.

    worst series of the season bad to come at some point, right?
    Luis Castillo looked dynamic out there for the Reds.
    Reading 2004
    Albany 2006 Camden 2006 E. Rutherford 2, 2006 Inglewood 2006,
    Chicago 2007
    Camden 2008 MSG 2008 MSG 2008 Hartford 2008.
    Seattle 2009 Seattle 2009 Philadelphia 2009,Philadelphia 2009 Philadelphia 2009
    Hartford 2010 MSG 2010 MSG 2010
    Toronto 2011,Toronto 2011
    Wrigley Field 2013 Brooklyn 2013 Brooklyn 2013 Philadelphia 2, 2013
    Philadelphia 1, 2016 Philadelphia 2 2016 New York 2016 New York 2016 Fenway 1, 2016
    Fenway 2, 2018
    MSG 2022

    "I play good, hard-nosed basketball.
    Things happen in the game. Nothing you
    can do. I don't go and say,
    "I'm gonna beat this guy up."
  • F Me In The BrainF Me In The Brain this knows everybody from other commetsPosts: 27,846
    Damn, if we could only play the Jankees every game!
    ;)
    Lol.

    worst series of the season bad to come at some point, right?
    Luis Castillo looked dynamic out there for the Reds.
    When he can locate he is absolutely effective.   So tough to get him.  
    Yanks can have him in the next few weeks, all good players must go!  (Reds damn solgan most years.)
    The love he receives is the love that is saved
  • tempo_n_groovetempo_n_groove Posts: 34,348
    Damn, if we could only play the Jankees every game!
    ;)
    Lol.

    worst series of the season bad to come at some point, right?
    Luis Castillo looked dynamic out there for the Reds.
    One of the few bright spots on my shitty fantasy team...
  • igotid88igotid88 Posts: 24,192
    Fire Booone
    I miss igotid88
  • dankinddankind I am not your foot. Posts: 20,826
    edited July 15
    It's OK, guys. Take a breath. You've got the Sox coming to town.

    (Although, I feel sorry for your grounds crew. The Trop grounds crew is still cleaning up the steaming, putrid pile of absolute shit the Sox left behind there, and fake turf is easier to clean than grass.) 
    Post edited by dankind on
    I SAW PEARL JAM
  • dankinddankind I am not your foot. Posts: 20,826
    That poor, poor grounds crew. 
    I SAW PEARL JAM
  • xavier mcdanielxavier mcdaniel Somewhere in NYCPosts: 8,657
    igotid88 said:
    Fire Booone
    For? 
    Reading 2004
    Albany 2006 Camden 2006 E. Rutherford 2, 2006 Inglewood 2006,
    Chicago 2007
    Camden 2008 MSG 2008 MSG 2008 Hartford 2008.
    Seattle 2009 Seattle 2009 Philadelphia 2009,Philadelphia 2009 Philadelphia 2009
    Hartford 2010 MSG 2010 MSG 2010
    Toronto 2011,Toronto 2011
    Wrigley Field 2013 Brooklyn 2013 Brooklyn 2013 Philadelphia 2, 2013
    Philadelphia 1, 2016 Philadelphia 2 2016 New York 2016 New York 2016 Fenway 1, 2016
    Fenway 2, 2018
    MSG 2022

    "I play good, hard-nosed basketball.
    Things happen in the game. Nothing you
    can do. I don't go and say,
    "I'm gonna beat this guy up."
  • igotid88igotid88 Posts: 24,192
    edited July 16
    igotid88 said:
    Fire Booone
    For? 
    Joke. Although if I opens up door for Mattingly to come back. 
    Post edited by igotid88 on
    I miss igotid88
  • Cliffy6745Cliffy6745 Posts: 32,937
    Matt carpenter could become a cult hero 
  • Halifax2TheMaxHalifax2TheMax Posts: 32,043
    Matt carpenter could become a cult hero 
    Does he have a side job in film?
    09/15/1998, Mansfield, MA; 08/29/00 08/30/00, Mansfield, MA; 07/02/03, 07/03/03, Mansfield, MA; 09/28/04, 09/29/04, Boston, MA; 09/22/05, Halifax, NS; 05/24/06, 05/25/06, Boston, MA; 07/22/06, 07/23/06, Gorge, WA; 06/29/08, 06/30/08, Mansfield, MA; 08/18/08, O2 London, UK; 10/30/09, 10/31/09, Philadelphia, PA; 05/15/10, Hartford, CT; 05/17/10, Boston, MA; 05/20/10, 05/21/10, NY, NY; 06/22/10, Dublin, IRE; 06/23/10, Northern Ireland; 09/03/11, 09/04/11, Alpine Valley, WI; 09/11/11, 09/12/11, Toronto, Ont; 09/14/11, Ottawa, Ont; 09/15/11, Hamilton, Ont; 07/02/2012, Prague, Czech Republic; 07/04/2012 & 07/05/2012, Berlin, Germany; 07/07/2012, Stockholm, Sweden; 09/30/2012, Missoula, MT; 07/16/2013, London, Ont; 07/19/2013, Chicago, IL; 10/15/2013 & 10/16/2013, Worcester, MA; 10/21/2013 & 10/22/2013, Philadelphia, PA; 10/25/2013, Hartford, CT; 11/29/2013, Portland, OR; 11/30/2013, Spokane, WA; 12/04/2013, Vancouver, BC; 12/06/2013, Seattle, WA; 10/03/2014, St. Louis. MO; 10/22/2014, Denver, CO; 10/26/2015, New York, NY; 04/23/2016, New Orleans, LA; 04/28/2016 & 04/29/2016, Philadelphia, PA; 05/01/2016 & 05/02/2016, New York, NY; 05/08/2016, Ottawa, Ont.; 05/10/2016 & 05/12/2016, Toronto, Ont.; 08/05/2016 & 08/07/2016, Boston, MA; 08/20/2016 & 08/22/2016, Chicago, IL; 07/01/2018, Prague, Czech Republic; 07/03/2018, Krakow, Poland; 07/05/2018, Berlin, Germany; 09/02/2018 & 09/04/2018, Boston, MA;

    "If you're looking down on someone, it better be to extend them a hand to lift them up."

    Libtardaplorable©. And proud of it.

    Brilliantati©
  • igotid88igotid88 Posts: 24,192
    Only on the Yankees would Carpenter be hitting this well. Possibly the best of his career.
    I miss igotid88
  • igotid88igotid88 Posts: 24,192
    The Captain airing on ESPN
    I miss igotid88
Sign In or Register to comment.