Who's going to Alpine Valley from the Netherlands?
Hello all, I will go to Alpine Valley, but my husband won't come along because he doesn't fly long distance flights after a bad experience. Perhaps a colleague will join me, but otherwise I will come alone.
Are there any more fans from the Netherlands who will make the trip to see our heroes at Alpine Valley?
Are there any more fans from the Netherlands who will make the trip to see our heroes at Alpine Valley?
Me, I figure as each breath goes by, I only own my mind
How I choose to feel is how I am, I will not lose my faith, It's an inside job today
How I choose to feel is how I am, I will not lose my faith, It's an inside job today
Post edited by Unknown User on
0
Comments
-
yall got good hash over there, it wouldnt be a crime to bring some with ya to america if no one finds it, maybe mail it? sorry but mmm yummy hash balls
0 -
Hey..You arent the only Dutch Freak in this...Its all about succes at the sale Monday...If so....GO..

Hope we get them and we show the Usa how we Dutch party.. 8-)
Would be cool to travel togheter and/or meet there though...
Greetzz
een gelijkgestemde landgenoot..
AppiePearl Jam 4 live
h8 2 w8 for concerts0 -
Would love to, but will be in Africa at that time. Talk about bad planning lol!
Hope you get tickets and have a great time.0 -
"...Dimitri...He talks to me...'.."The Ghost of Greece..".
"..That's One Happy Fuckin Ghost.."
“..That came up on the Pillow Case...This is for the Greek, With Our Apologies.....”0 -
appie wrote:Hey..You arent the only Dutch Freak in this...Its all about succes at the sale Monday...If so....GO..

Greetzz
Appie
Sorry folks, I'll give a response in Dutch to Appie: Hé Appie, wat leuk dat je ook gaat! Een collega van mij gaat ook mee. Wij hopen maandag een kaartje (10c travel package) te pakken te krijgen. Het idee is dan om een vlucht op donderdag 1 september (het liefst van donderdag op vrijdagnacht) te nemen, zodat we er vrijdag zijn. We blijven dan tot maandag en plakken er waarschijnlijk nog een paar dagen Chicago aan vast. Als je er dan toch bent!?
Lijkt me leuk je daar te zien en samen te genieten van PJ met natuurlijk een biertje in de hand.
Hopen dat het maandag lukt! Ik laat het je weten!Me, I figure as each breath goes by, I only own my mind
How I choose to feel is how I am, I will not lose my faith, It's an inside job today0 -
Marloes wrote:appie wrote:Hey..You arent the only Dutch Freak in this...Its all about succes at the sale Monday...If so....GO..

Greetzz
Appie
Sorry folks, I'll give a response in Dutch to Appie: Hé Appie, wat leuk dat je ook gaat! Een collega van mij gaat ook mee. Wij hopen maandag een kaartje (10c travel package) te pakken te krijgen. Het idee is dan om een vlucht op donderdag 1 september (het liefst van donderdag op vrijdagnacht) te nemen, zodat we er vrijdag zijn. We blijven dan tot maandag en plakken er waarschijnlijk nog een paar dagen Chicago aan vast. Als je er dan toch bent!?
Lijkt me leuk je daar te zien en samen te genieten van PJ met natuurlijk een biertje in de hand.
Hopen dat het maandag lukt! Ik laat het je weten!
Hoi Marloes..Ja maandag is de dag van de waarheid..Als ik het goed heb berekend gaat het om 19.00 uur onze tijd starten..Heb alles op alles gezet om op tijd achter mijn laptop te kruipen en er voor te gaan..Nemen jullie echt een travel pack? Vind die aardig prijzig voor 2 nachten in een hotel...Als ik de kans zie zou ik ook Chicago meepakken..Maar eerst maar eens kaarten scoren maandag...laten we elkaar op de hoogte houden van ons reilen zeilen omtrend de kaarten..Ben zelf van plan woensdag ervoor er te zijn om te wennen aan het tijdsverschil/jetlag...Als alles goed gaat ontmoeten we elkaar daar wel en maken we er een feestje van...Voor mij met fris/cola want ik drink niet...
Groetjes
AppiePearl Jam 4 live
h8 2 w8 for concerts0 -
If i get tickets i will be staying for 3 weeks in Chicago..so fingers crossed on monday..
Hope to see you all there and dont be affraid to come over for a few drinks or take me out in the town..
I am taking my laptop with me so i am online when i get there...
Let the good vibes come...and let me meet my fellow 10c jammers in person and party together into pj20.. 8-)
Greetzz Brothers and Sisters..Pearl Jam 4 live
h8 2 w8 for concerts0 -
I wish I could come. Unfortunately the money is tight and I don't have enough days to take off from work

Have fun you guys.0 -
appie wrote:Marloes wrote:appie wrote:Hey..You arent the only Dutch Freak in this...Its all about succes at the sale Monday...If so....GO..

Greetzz
Appie
Hoi Marloes..Ja maandag is de dag van de waarheid..Als ik het goed heb berekend gaat het om 19.00 uur onze tijd starten..Heb alles op alles gezet om op tijd achter mijn laptop te kruipen en er voor te gaan..Nemen jullie echt een travel pack? Vind die aardig prijzig voor 2 nachten in een hotel...Als ik de kans zie zou ik ook Chicago meepakken..Maar eerst maar eens kaarten scoren maandag...laten we elkaar op de hoogte houden van ons reilen zeilen omtrend de kaarten..Ben zelf van plan woensdag ervoor er te zijn om te wennen aan het tijdsverschil/jetlag...Als alles goed gaat ontmoeten we elkaar daar wel en maken we er een feestje van...Voor mij met fris/cola want ik drink niet...
Groetjes
Appie
Goedemorgen Appie,
Zag dat het jou wel gelukt is een kaartje te kopen? Helaas is het mij (nog) niet gelukt. Heb van zondag op maandag al niet veel geslapen door de zenuwen voor de verkoop en afgelopen nacht dus ook niet. Heb een paar keer de wekker gezet om te kijken of de site alweer in de lucht was, maar helaas. Vanavond weer een nieuwe ronde met nieuwe kansen, 'so keep your fingers crossed'.
Hopelijk kan ik vanavond tegen je zeggen dat je twee landgenoten gaat ontmoeten in Alpine Valley!Me, I figure as each breath goes by, I only own my mind
How I choose to feel is how I am, I will not lose my faith, It's an inside job today0 -
appie wrote:Marloes wrote:appie wrote:Hey..You arent the only Dutch Freak in this...Its all about succes at the sale Monday...If so....GO..

Greetzz
Appie
Groetjes
Appie
Hé Appie, het is gelukt! Heb van maandag op dinsdag amper geslapen. Ben op verschillende tijden uit bed gegaan, maar toen zonder resultaat. Gisteravond na twee uur en een kwartier op de refresh-knop te hebben gedrukt, hebben we een travel package in het Abbey resort kunnen bemachtigen. We gaan daarvoor nog een paar dagen naar Chicago en komen vrijdag aan bij Lake Genova. Een meer vlakbij East Troy. Hoop je daar te zien! Mijn mailadres is <!-- e --><a href="mailto:marloes.nijhoff@gmail.com">marloes.nijhoff@gmail.com</a><!-- e -->, dus laten we wat afspreken tegen die tijd.Me, I figure as each breath goes by, I only own my mind
Ik

Travelling to Chicago on Thu or so, aiming for Hyatt and taking the shuttle both days.Wrigley 1 + 2 '16, Amsterdam '14, (Wrigley '13), Amsterdam '12, PJ20 Alpine '11, Chi '09, DC, June '08, MSG#1, June '08, Nijmegen, The Netherlands '07, Arnhem, The Netherlands '060 -
Goed om te zien dat we ons land al met zijn vieren gaan vertegenwoordigen...

Ikzelf ben van 28-8 tot 12-9 in Chicago dus ik zou zeggen kom na de landing maar even een drankje en een hapje halen om het feest in te luiden....Leuk om te zien dat er meer geslaagd zijn voor deze achtbaanrit..
Groetjes en tot ziens..
AppiePearl Jam 4 live
h8 2 w8 for concerts0
Categories
- All Categories
- 149.2K Pearl Jam's Music and Activism
- 110.4K The Porch
- 290 Vitalogy
- 35.1K Given To Fly (live)
- 3.5K Words and Music...Communication
- 39.5K Flea Market
- 39.5K Lost Dogs