Beto O'Rourke

191011121315»

Comments

  • my2handsmy2hands Posts: 15,789
    edited November 7
    Although, to be honest, the joke is on the Democrats and progressives showing a video of the dude air drumming,loke that proved he was cool or something. That dumb shit went viral 

    It's not my fault he is most famous for air drumming to The Who.
  • HughFreakingDillonHughFreakingDillon WinnipegPosts: 15,649
    my2hands said:
    Although, to be honest, the joke is on the Democrats and progressives showing a video of the dude air drumming,loke that proved he was cool or something. That dumb shit went viral 

    It's not my fault he is most famous for air drumming to The Who.
    that happens no matter what, when you see a politician who seems relatable to youth. not just some stuffy old rich guy who looks like a turtle. he is not most famous for that, btw. I didn't even remember that until you brought it up. 
  • PJ_SoulPJ_Soul Vancouver, BCPosts: 43,515
    edited November 7
    my2hands said:
    PJ_Soul said:
    my2hands said:
    People thought air drumming was going to win a senate seat in Texas? Lol
    No, they didn't think that. Oh boy, this air drum red herring works on a surprising number of people. No wonder America is beginning its fall.
    THE WORLD IS ENDING!!!!

    lighten up, it was a joke
    Not funny. I am completely sick of these stupid red herrings about air drumming and socks and shit, because, what you don't seem to realize, it is actually working seriously on people, and really are being used as a kind of "weapon" by the far right. Little "jokes" like yours only perpetuate it.
    With all its sham, drudgery, and broken dreams, it is still a beautiful world. Be careful. Strive to be happy. ~ Desiderata
  • OnWis97OnWis97 St. Paul, MNPosts: 1,162
    my2hands said:
    Although, to be honest, the joke is on the Democrats and progressives showing a video of the dude air drumming,loke that proved he was cool or something. That dumb shit went viral 

    It's not my fault he is most famous for air drumming to The Who.
    I'd be curious to hear about a candidate you like.  One that you'd vote for in 2020, maybe.  And, if the Dems nominate an air-drumming boob like Beto, will you vote third or for Trump?
    1995 Milwaukee
    1998 Alpine, Alpine
    2003 Albany, Boston, Boston, Boston
    2004 Boston, Boston
    2006 Hartford, St. Paul (Petty), St. Paul (Petty)
    2011 Alpine, Alpine
    2013 Wrigley
    2014 St. Paul
    2016 Fenway, Fenway, Wrigley, Wrigley
    2018 Missoula, Wrigley, Wrigley
  • my2hands said:
    Although, to be honest, the joke is on the Democrats and progressives showing a video of the dude air drumming,loke that proved he was cool or something. That dumb shit went viral 

    It's not my fault he is most famous for air drumming to The Who.
    What do you mean joke? Wasn't he closer to winning than a democratic candidate in Texas in forever?

    So...?
    The man they call my enemy. I've seen his eyes, he looks just like me - A mirror...
  • RunIntoTheRainRunIntoTheRain TexasPosts: 561
    CM189191 said:
    The results of this election said more about who Florida and Texas were as a people, than it did about Beto or Gillum as candidates.
    These generalizations aren’t beneficial


  • my2handsmy2hands Posts: 15,789
    CM189191 said:
    The results of this election said more about who Florida and Texas were as a people, than it did about Beto or Gillum as candidates.
    These generalizations aren’t beneficial


    Good luck, you'll be in the crosshairs next lol
  • PJ_SoulPJ_Soul Vancouver, BCPosts: 43,515
    my2hands said:
    CM189191 said:
    The results of this election said more about who Florida and Texas were as a people, than it did about Beto or Gillum as candidates.
    These generalizations aren’t beneficial


    Good luck, you'll be in the crosshairs next lol
    That comment is also not beneficial lol
    With all its sham, drudgery, and broken dreams, it is still a beautiful world. Be careful. Strive to be happy. ~ Desiderata
  • Halifax2TheMaxHalifax2TheMax Posts: 16,958
    Maybe pipe bombs are next? /s

    Lloyd Betsen in 1988 was the last dem that Texas sent to the senate.
    09/15/1998, Mansfield, MA; 08/29/00 08/30/00, Mansfield, MA; 07/02/03, 07/03/03, Mansfield, MA; 09/28/04, 09/29/04, Boston, MA; 09/22/05, Halifax, NS; 05/24/06, 05/25/06, Boston, MA; 07/22/06, 07/23/06, Gorge, WA; 06/29/08, 06/30/08, Mansfield, MA; 08/18/08, O2 London, UK; 10/30/09, 10/31/09, Philadelphia, PA; 05/15/10, Hartford, CT; 05/17/10, Boston, MA; 05/20/10, 05/21/10, NY, NY; 06/22/10, Dublin, IRE; 06/23/10, Northern Ireland; 09/03/11, 09/04/11, Alpine Valley, WI; 09/11/11, 09/12/11, Toronto, Ont; 09/14/11, Ottawa, Ont; 09/15/11, Hamilton, Ont; 07/02/2012, Prague, Czech Republic; 07/04/2012 & 07/05/2012, Berlin, Germany; 07/07/2012, Stockholm, Sweden; 09/30/2012, Missoula, MT; 07/16/2013, London, Ont; 07/19/2013, Chicago, IL; 10/15/2013 & 10/16/2013, Worcester, MA; 10/21/2013 & 10/22/2013, Philadelphia, PA; 10/25/2013, Hartford, CT; 11/29/2013, Portland, OR; 11/30/2013, Spokane, WA; 12/04/2013, Vancouver, BC; 12/06/2013, Seattle, WA; 10/03/2014, St. Louis. MO; 10/22/2014, Denver, CO; 10/26/2015, New York, NY; 04/23/2016, New Orleans, LA; 04/28/2016 & 04/29/2016, Philadelphia, PA; 05/01/2016 & 05/02/2016, New York, NY; 05/08/2016, Ottawa, Ont.; 05/10/2016 & 05/12/2016, Toronto, Ont.; 08/05/2016 & 08/07/2016, Boston, MA; 08/20/2016 & 08/22/2016, Chicago, IL; 07/01/2018, Prague, Czech Republic; 07/03/2018, Krakow, Poland; 07/05/2018, Berlin, Germany; 09/02/2018 & 09/04/2018, Boston, MA;

    "If you're looking down on someone, it better be to extend them a hand to lift them up."

    Libtardaplorable©. And proud of it.

    Brilliantati©
  • my2handsmy2hands Posts: 15,789
    PJ_Soul said:
    my2hands said:
    PJ_Soul said:
    my2hands said:
    People thought air drumming was going to win a senate seat in Texas? Lol
    No, they didn't think that. Oh boy, this air drum red herring works on a surprising number of people. No wonder America is beginning its fall.
    THE WORLD IS ENDING!!!!

    lighten up, it was a joke
    Not funny. I am completely sick of these stupid red herrings about air drumming and socks and shit, because, what you don't seem to realize, it is actually working seriously on people, and really are being used as a kind of "weapon" by the far right. Little "jokes" like yours only perpetuate it.
    Oh for god's sake, wtf are you even talking about? socks?

    You think Beto lost because people are fooled by red herrings about air drumming and socks? Umm, ok

    The whole thing is a joke of a team sport, excuse me for laughing. I don't plan on stopping any time soon. Dont give AF who is offended by it either, sorry


  • HughFreakingDillonHughFreakingDillon WinnipegPosts: 15,649
    my2hands said:
    PJ_Soul said:
    my2hands said:
    PJ_Soul said:
    my2hands said:
    People thought air drumming was going to win a senate seat in Texas? Lol
    No, they didn't think that. Oh boy, this air drum red herring works on a surprising number of people. No wonder America is beginning its fall.
    THE WORLD IS ENDING!!!!

    lighten up, it was a joke
    Not funny. I am completely sick of these stupid red herrings about air drumming and socks and shit, because, what you don't seem to realize, it is actually working seriously on people, and really are being used as a kind of "weapon" by the far right. Little "jokes" like yours only perpetuate it.
    Oh for god's sake, wtf are you even talking about? socks?

    You think Beto lost because people are fooled by red herrings about air drumming and socks? Umm, ok

    The whole thing is a joke of a team sport, excuse me for laughing. I don't plan on stopping any time soon. Dont give AF who is offended by it either, sorry


    yes, we all get it: you "don't care". you sure comment a lot in AMT for someone who doesn't give a shit about current events. 

    TURN OFF THE NEWS! 
    GO OUTSIDE! 
  • my2handsmy2hands Posts: 15,789
    I care more about this country than any Canadian, that much i can tell you 

    I've forgotten more about America and American politics than any Canadian up in here will ever know, so save the lectures my friends

    Beto lost, move on to the next darling candidate. Avenatti 2020! Lol

  • rgambsrgambs Posts: 11,384
    my2hands said:
    I care more about this country than any Canadian, that much i can tell you 

    I've forgotten more about America and American politics than any Canadian up in here will ever know, so save the lectures my friends

    Beto lost, move on to the next darling candidate. Avenatti 2020! Lol

    You are going full BernieBro, don't you know you never go full BernieBro??

    Seriously though, you are coming off more like a BernieBro or a conservative troll than I think you intend or realize.  Don't let your frustration work to widen the divide inside progressivism, that's just what the regressives want!
    Monkey Driven, Call this Living?
  • HughFreakingDillonHughFreakingDillon WinnipegPosts: 15,649
    my2hands said:
    I care more about this country than any Canadian, that much i can tell you 

    I've forgotten more about America and American politics than any Canadian up in here will ever know, so save the lectures my friends

    Beto lost, move on to the next darling candidate. Avenatti 2020! Lol

    like clockwork. 
  • my2handsmy2hands Posts: 15,789
    American political truth:

    Both sides, the red team and the blue team, are both bought and sold by the same exact lobbyists. This isnt a democracy, this is an auction. Any wall street crooks get charged when Obama came in? Any war crimes pursued? Why would anyone want to raise $75 million to be a Senator? You need to raise $1 billion to become POTUS, and you arent bought and paid for? Bought & sold, all of them. This is why I'm focused on electing women, minorities, non-hetero, non-christian candidates regardless of party... and of course, that strategy means i will mostly vote dem since those type of candidates wont usually be on the GOP ticket

    RIP Keith Moon
  • PJ_SoulPJ_Soul Vancouver, BCPosts: 43,515
    my2hands said:
    I care more about this country than any Canadian, that much i can tell you 

    I've forgotten more about America and American politics than any Canadian up in here will ever know, so save the lectures my friends

    Beto lost, move on to the next darling candidate. Avenatti 2020! Lol

    like clockwork. 
    Yep
    With all its sham, drudgery, and broken dreams, it is still a beautiful world. Be careful. Strive to be happy. ~ Desiderata
  • Halifax2TheMaxHalifax2TheMax Posts: 16,958
    Follow the money, from (fill in the blank), with love, all the way to (fill in the blank).

    "Corporations are people too, my friends." Like no one here has ever suggested Citizens United be overturned.
    09/15/1998, Mansfield, MA; 08/29/00 08/30/00, Mansfield, MA; 07/02/03, 07/03/03, Mansfield, MA; 09/28/04, 09/29/04, Boston, MA; 09/22/05, Halifax, NS; 05/24/06, 05/25/06, Boston, MA; 07/22/06, 07/23/06, Gorge, WA; 06/29/08, 06/30/08, Mansfield, MA; 08/18/08, O2 London, UK; 10/30/09, 10/31/09, Philadelphia, PA; 05/15/10, Hartford, CT; 05/17/10, Boston, MA; 05/20/10, 05/21/10, NY, NY; 06/22/10, Dublin, IRE; 06/23/10, Northern Ireland; 09/03/11, 09/04/11, Alpine Valley, WI; 09/11/11, 09/12/11, Toronto, Ont; 09/14/11, Ottawa, Ont; 09/15/11, Hamilton, Ont; 07/02/2012, Prague, Czech Republic; 07/04/2012 & 07/05/2012, Berlin, Germany; 07/07/2012, Stockholm, Sweden; 09/30/2012, Missoula, MT; 07/16/2013, London, Ont; 07/19/2013, Chicago, IL; 10/15/2013 & 10/16/2013, Worcester, MA; 10/21/2013 & 10/22/2013, Philadelphia, PA; 10/25/2013, Hartford, CT; 11/29/2013, Portland, OR; 11/30/2013, Spokane, WA; 12/04/2013, Vancouver, BC; 12/06/2013, Seattle, WA; 10/03/2014, St. Louis. MO; 10/22/2014, Denver, CO; 10/26/2015, New York, NY; 04/23/2016, New Orleans, LA; 04/28/2016 & 04/29/2016, Philadelphia, PA; 05/01/2016 & 05/02/2016, New York, NY; 05/08/2016, Ottawa, Ont.; 05/10/2016 & 05/12/2016, Toronto, Ont.; 08/05/2016 & 08/07/2016, Boston, MA; 08/20/2016 & 08/22/2016, Chicago, IL; 07/01/2018, Prague, Czech Republic; 07/03/2018, Krakow, Poland; 07/05/2018, Berlin, Germany; 09/02/2018 & 09/04/2018, Boston, MA;

    "If you're looking down on someone, it better be to extend them a hand to lift them up."

    Libtardaplorable©. And proud of it.

    Brilliantati©
  • Jason PJason P Posts: 17,246
    The air drum master ...


  • PJPOWERPJPOWER In Yo FacePosts: 4,307
    Jason P said:
    The air drum master ...



    "At least I'm housebroken"
  • dignindignin Posts: 6,548
    He ran a fantastic campaign and came up just a little short.

    Who here thought he stood a chance when he threw his hat in the ring. The man has a bright future in politics.
  • josevolutionjosevolution Posts: 19,655
    dignin said:
    He ran a fantastic campaign and came up just a little short.

    Who here thought he stood a chance when he threw his hat in the ring. The man has a bright future in politics.
    Yep that’s how I’m looking at it he def opened some eyes ...
    jesus greets me looks just like me ....
  • cincybearcatcincybearcat Posts: 10,486
    dignin said:
    He ran a fantastic campaign and came up just a little short.

    Who here thought he stood a chance when he threw his hat in the ring. The man has a bright future in politics.
    Yep that’s how I’m looking at it he def opened some eyes ...
    A bright future? Perhaps. President in 2020? Still think that is a stretch. I’d most likely vote for the air drummer over trump. But that’s the case with most
    hippiemom = goodness
  • my2handsmy2hands Posts: 15,789
    I would vote for my drunk Aunt over Trump lol
  • cincybearcatcincybearcat Posts: 10,486
    my2hands said:
    I would vote for my drunk Aunt over Trump lol
    I’m going to need to know a few things about your aunt first...cause she could be a racist, drunk (on shit beer), aunt that wants to wipes gays off the face of the earth
    hippiemom = goodness
  • Spiritual_ChaosSpiritual_Chaos Posts: 9,297
    edited November 10
    my2hands said:
    I would vote for my drunk Aunt over Trump lol
    I’m going to need to know a few things about your aunt first...cause she could be a racist, drunk (on shit beer), aunt that wants to wipes gays off the face of the earth
    Still doesn't sound worse than Trump
    The man they call my enemy. I've seen his eyes, he looks just like me - A mirror...
  • cincybearcatcincybearcat Posts: 10,486
    my2hands said:
    I would vote for my drunk Aunt over Trump lol
    I’m going to need to know a few things about your aunt first...cause she could be a racist, drunk (on shit beer), aunt that wants to wipes gays off the face of the earth
    Still doesn't sound worse than Trump
    For me it will depend on what she gets drunk on
    hippiemom = goodness
  • my2hands said:
    I would vote for my drunk Aunt over Trump lol
    I’m going to need to know a few things about your aunt first...cause she could be a racist, drunk (on shit beer), aunt that wants to wipes gays off the face of the earth
    Still doesn't sound worse than Trump
    For me it will depend on what she gets drunk on

    The man they call my enemy. I've seen his eyes, he looks just like me - A mirror...
  • cincybearcatcincybearcat Posts: 10,486
    my2hands said:
    I would vote for my drunk Aunt over Trump lol
    I’m going to need to know a few things about your aunt first...cause she could be a racist, drunk (on shit beer), aunt that wants to wipes gays off the face of the earth
    Still doesn't sound worse than Trump
    For me it will depend on what she gets drunk on

    Well then, trump it is 
    hippiemom = goodness
  • my2handsmy2hands Posts: 15,789
    my2hands said:
    I would vote for my drunk Aunt over Trump lol
    I’m going to need to know a few things about your aunt first...cause she could be a racist, drunk (on shit beer), aunt that wants to wipes gays off the face of the earth
    Still doesn't sound worse than Trump
    For me it will depend on what she gets drunk on

    Oh, it's the cheap shit. She is also slightly to the right of Sean Hannity lol
Sign In or Register to comment.