Pearl Jam in the movies

245

Comments

  • demetriosdemetrios canadaPosts: 47,219
    Pap said:

    Thank you D! That's very useful! :D

    I usually use that page & Pearl Jam's wikipedia pages for all their discography releases. Wish all that info was listed here @ pearljam.com .
  • dimitrispearljamdimitrispearljam NINUNINOPROPosts: 133,381
    a couple of tv shows in greece plays pj all the time
    "...Dimitri...He talks to me...'.."The Ghost of Greece..".
    "..That's One Happy Fuckin Ghost.."
    “..That came up on the Pillow Case...This is for the Greek, With Our Apologies.....”
  • PapPap Serres, GreecePosts: 16,681
    edited May 2015
    Pap wrote in August 2013: Immortality on a Greek TV series called The 10th Commandment & The Fixer on a Greek TV program for F1. It was a video of the highlights of the then last Grand Prix. Unfortunately, I can't remember which one for sure. I think it was the Italian Grand Prix (Monza).

    dimitrispearljam wrote in August 2013: i think,was "kokkinos kyklos".at every episode,pj song was played..lol

    Pap wrote in August 2013: Oh yeah?!... Red Circle... You're right. :lol: I've never watched that kind of TV series. A female friend of mine let me know back in the day, because she knows that I'm crazy for Pearl Jam. :wink:
    Ooh, yeah! All right!
    Were [Pearl] jammin
    I wanna [Pearl] jam it wid you.
    Were [Pearl] jammin, [Pearl] jammin
    And I hope you like [Pearl] jammin too.


    Sep 30, 2006 - OAKA Sports Hall - Athens, Greece
    Jul 11, 2014 - Milton Keynes Bowl - Milton Keynes, UK
  • PapPap Serres, GreecePosts: 16,681
    edited May 2015
    I found it! :smiley: It's not exactly the one that the Greek TV channel broadcasted back in the day, but I have been searching for this video for what seemed like years dude! :rock_on:

    Post edited by Pap on
    Ooh, yeah! All right!
    Were [Pearl] jammin
    I wanna [Pearl] jam it wid you.
    Were [Pearl] jammin, [Pearl] jammin
    And I hope you like [Pearl] jammin too.


    Sep 30, 2006 - OAKA Sports Hall - Athens, Greece
    Jul 11, 2014 - Milton Keynes Bowl - Milton Keynes, UK
  • Annr95Annr95 Posts: 48
    The 2009 two part season finale of The TV show Cold Case has 16 PJ songs!
  • igotid88igotid88 Posts: 13,052
    Not a movie but
    I miss igotid88
  • eeriepadaveeeriepadave West Chester, PAPosts: 25,664
    i'm pretty sure this one has been mentioned before
    bf959b1f-9b77-457c-baf8-038776f33339_zps8a6a389d.jpg?t=1365722973
    8/28/98- Camden, NJ
    10/31/09- Philly
    5/21/10- NYC
    9/2/12- Philly, PA
    7/19/13- Wrigley
    10/19/13- Brooklyn, NY
    10/21/13- Philly, PA
    10/22/13- Philly, PA
    10/27/13- Baltimore, MD
    Tres Mts.- 3/23/11- Philly
    Eddie Vedder- 6/25/11- Philly
  • igotid88igotid88 Posts: 13,052
    I miss igotid88
  • PapPap Serres, GreecePosts: 16,681
    edited June 2015
    Thank you guys for your contribution! :smiley:
    Ooh, yeah! All right!
    Were [Pearl] jammin
    I wanna [Pearl] jam it wid you.
    Were [Pearl] jammin, [Pearl] jammin
    And I hope you like [Pearl] jammin too.


    Sep 30, 2006 - OAKA Sports Hall - Athens, Greece
    Jul 11, 2014 - Milton Keynes Bowl - Milton Keynes, UK
  • eeriepadaveeeriepadave West Chester, PAPosts: 25,664
    bf959b1f-9b77-457c-baf8-038776f33339_zps8a6a389d.jpg?t=1365722973
    8/28/98- Camden, NJ
    10/31/09- Philly
    5/21/10- NYC
    9/2/12- Philly, PA
    7/19/13- Wrigley
    10/19/13- Brooklyn, NY
    10/21/13- Philly, PA
    10/22/13- Philly, PA
    10/27/13- Baltimore, MD
    Tres Mts.- 3/23/11- Philly
    Eddie Vedder- 6/25/11- Philly
  • PapPap Serres, GreecePosts: 16,681
    ^ Great find!
    Ooh, yeah! All right!
    Were [Pearl] jammin
    I wanna [Pearl] jam it wid you.
    Were [Pearl] jammin, [Pearl] jammin
    And I hope you like [Pearl] jammin too.


    Sep 30, 2006 - OAKA Sports Hall - Athens, Greece
    Jul 11, 2014 - Milton Keynes Bowl - Milton Keynes, UK
  • PapPap Serres, GreecePosts: 16,681
    Ooh, yeah! All right!
    Were [Pearl] jammin
    I wanna [Pearl] jam it wid you.
    Were [Pearl] jammin, [Pearl] jammin
    And I hope you like [Pearl] jammin too.


    Sep 30, 2006 - OAKA Sports Hall - Athens, Greece
    Jul 11, 2014 - Milton Keynes Bowl - Milton Keynes, UK
  • SmellymanSmellyman AsiaPosts: 2,622
  • PapPap Serres, GreecePosts: 16,681
    :smiley:
    Ooh, yeah! All right!
    Were [Pearl] jammin
    I wanna [Pearl] jam it wid you.
    Were [Pearl] jammin, [Pearl] jammin
    And I hope you like [Pearl] jammin too.


    Sep 30, 2006 - OAKA Sports Hall - Athens, Greece
    Jul 11, 2014 - Milton Keynes Bowl - Milton Keynes, UK
  • Mawky1103Mawky1103 Posts: 292
    that andy dwyer scene from parks and rec is amazing. I've literally had that exact exchange with my girlfriend...hilarious. great post!!
  • SmellymanSmellyman AsiaPosts: 2,622
    Mawky1103 said:

    that andy dwyer scene from parks and rec is amazing. I've literally had that exact exchange with my girlfriend...hilarious. great post!!

    There is also the "the shirt that I tackled Eddie Vedder in"

    Couldn't find it anywhere.
  • Foriginal SinForiginal Sin Scottsdale, AZ Posts: 813
    Can't Hardly Wait. Great scene where he asks if his friends had dumped their girlfriends yet but they said no because the girls got them Pearl Jam tickets
    Chicago 6/29/98, Alpine Valley(EV) 6/13/99, Alpine Valley 10/08/00, Chicago 10/09/00, Phoenix 10/20/00, Orlando 4/12/03, Tampa 4/13/03, San Diego 6/05/03, Vegas 6/06/03, Phoenix 6/07/03, Chicago 6/18/03, Alpine Valley 6/21/03, Orlando 10/08/04, D.C. 10/11/04, Chicago 5/16/06, Chicago 5/17/06, LA 7/12/08, Chicago 8/23/09, Chicago 8/24/09, LA 10/07/09, San Diego 10/09/09 (Front Row Center, Finally), Phoenix(EV) 11/4/11, Wrigley 7/19/13, Phoenix 11/19/13, Denver 10/22/14, Wrigley 8/20/16, Wrigley 8/22/16
  • PapPap Serres, GreecePosts: 16,681
    Ooh, yeah! All right!
    Were [Pearl] jammin
    I wanna [Pearl] jam it wid you.
    Were [Pearl] jammin, [Pearl] jammin
    And I hope you like [Pearl] jammin too.


    Sep 30, 2006 - OAKA Sports Hall - Athens, Greece
    Jul 11, 2014 - Milton Keynes Bowl - Milton Keynes, UK
  • PJ_SoulPJ_Soul Vancouver, BCPosts: 35,543
    edited September 2015

    Just noticed, Nothing as it Seems popping up in a scene in Kill the Messenger :)

    http://en.wikipedia.org/wiki/Kill_the_Messenger_(2014_film)

    I just watched this now and realized the same thing. It was a cool surprise - NAIS is one if my faves. The song's used pretty well, too... and the whole thing is played, too. I actually figured I would have known about it already. I guess I'm not as obsessed as I thought, hahaha.
    (I enjoyed the movie btw - good reporter vs corrupt government movie, based on a true story)
    Post edited by PJ_Soul on
    With all its sham, drudgery, and broken dreams, it is still a beautiful world. Be careful. Strive to be happy. ~ Desiderata
  • tenclubertencluber BuffaloPosts: 25
    "Who you are" Chicago Cab

  • ehbaconehbacon Posts: 1,707
    Just Breathe and Pendulum in Blacklist.

    Come Back in Friday Night Lights
    Listen to some of my music here (if you want to): [url="My soundcloud"]
  • igotid88igotid88 Posts: 13,052
    ehbacon said:

    Just Breathe and Pendulum in Blacklist.

    Come Back in Friday Night Lights

    those are tv shows
    I miss igotid88
  • ehbaconehbacon Posts: 1,707
    igotid88 said:

    ehbacon said:

    Just Breathe and Pendulum in Blacklist.

    Come Back in Friday Night Lights

    those are tv shows
    a lot of these are tv shows so I thought it was allowed
    Listen to some of my music here (if you want to): [url="My soundcloud"]
  • PapPap Serres, GreecePosts: 16,681
    ehbacon said:

    igotid88 said:

    ehbacon said:

    Just Breathe and Pendulum in Blacklist.

    Come Back in Friday Night Lights

    those are tv shows
    a lot of these are tv shows so I thought it was allowed
    It's OK... It's OK... Thank you! :smile:
    Ooh, yeah! All right!
    Were [Pearl] jammin
    I wanna [Pearl] jam it wid you.
    Were [Pearl] jammin, [Pearl] jammin
    And I hope you like [Pearl] jammin too.


    Sep 30, 2006 - OAKA Sports Hall - Athens, Greece
    Jul 11, 2014 - Milton Keynes Bowl - Milton Keynes, UK
  • PapPap Serres, GreecePosts: 16,681
    edited September 2015
    Ooh, yeah! All right!
    Were [Pearl] jammin
    I wanna [Pearl] jam it wid you.
    Were [Pearl] jammin, [Pearl] jammin
    And I hope you like [Pearl] jammin too.


    Sep 30, 2006 - OAKA Sports Hall - Athens, Greece
    Jul 11, 2014 - Milton Keynes Bowl - Milton Keynes, UK
  • Abe FromanAbe Froman Posts: 3,272
    Pap said:

    :rofl:
  • PapPap Serres, GreecePosts: 16,681
    Ooh, yeah! All right!
    Were [Pearl] jammin
    I wanna [Pearl] jam it wid you.
    Were [Pearl] jammin, [Pearl] jammin
    And I hope you like [Pearl] jammin too.


    Sep 30, 2006 - OAKA Sports Hall - Athens, Greece
    Jul 11, 2014 - Milton Keynes Bowl - Milton Keynes, UK
  • PapPap Serres, GreecePosts: 16,681
    Ooh, yeah! All right!
    Were [Pearl] jammin
    I wanna [Pearl] jam it wid you.
    Were [Pearl] jammin, [Pearl] jammin
    And I hope you like [Pearl] jammin too.


    Sep 30, 2006 - OAKA Sports Hall - Athens, Greece
    Jul 11, 2014 - Milton Keynes Bowl - Milton Keynes, UK
  • DeamonDeamon Posts: 87

    K now you've got me hooked.... Does she get to go to the show?!
    1998: Vancouver 7/19
    2005: Calgary 9/4
    2009: Calgary 8/8, San Diego 10/9
    2011: Calgary 9/21, Edmonton 9/23, Vancouver 9/25
    2012: Missoula 9/30
    2013: Calgary 12/2
    2014: Amsterdam1 6/16, Amsterdam2 6/16, Trieste 6/22, Berlin 6/26
    2016: Ottawa 5/8, Toronto 5/10, Toronto2 5/12
Sign In or Register to comment.